فرماندار شیروان گفت: روابط عمومی‌ها می‌بایست یک ارتباط دوسویه و مؤثر بین مردم و مدیران به وجود آورند و مشکلات را به مدیران و خدمات را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.
کد خبر: ۶۰۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 17 May 2018

امین مرآتی در آیین تجلیل از مدیران روابط عمومی‌های برتر ادارات شیروان با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی و با اشاره به اهمیت شفاف‌سازی اطلاعات در افکار عمومی، اظهار کرد: اگر افکار عمومی نتواند پاسخ مناسبی برای سؤالات خود دریافت کند منجر به انباشت مطالبات شده و به مرحله انفجار اجتماعی نزدیک خواهد شد.

فرماندار شیروان مهم‌ترین نیاز بشر امروز را مسئله ارتباطات دانست و افزود: روابط عمومی‌ها باید در ایجاد و حفظ روابط مطلوب و حسنه بین سازمان‌ها در جامعه کوشش کنند به‌طوری‌که مردم اقناع شوند.

وی توزیع عادلانه منابع کمیاب را ضروری دانست و این منابع را قدرت، ثروت، منزلت اجتماعی و اطلاعات ذکر کرد.

نماینده عالی دولت در شیروان همچنین گفت: افرادی مناسب و متناسب با این شغل باید عهده‌دار منصب روابط عمومی شوند.

مرآتی خطاب به خبرنگاران و روابط عمومی‌های حاضر بیان کرد: امروز وظیفه تک‌تک ما این است که زمینه و بستر را در جامعه به‌گونه‌ای فراهم کنیم که مردم به آینده امیدوار باشند و ایجاد این امیدواری کاری بس بزرگ است.

وی افزود: تلاش مستمر رسانه‌ها در سایه همکاری روابط عمومی‌ها باعث انعکاس هر چه بیشتر خدمات دولت خواهد شد.

مرآتی عدم فهم صحیح بین دولت و مردم را باعث ایجاد شکاف دانست و اظهار کرد: روابط عمومی‌ها می‌بایست یک ارتباط دوسویه بین مردم و مدیران به وجود آورند.

وی همچنین تصریح کرد: در شرایط فعلی که امور اجرایی کشور توسط مردم اداره می‌شود شما وظایف سنگین‌تری نسبت به گذشته دارید.

فرماندار شیروان نقش روابط عمومی‌ها را در توسعه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی انکارناپذیر دانست و گفت: کارگزاران روابط عمومی برای انجام وظایف و رسالت خود نباید لحظه‌ای از آموختن و فراگیری علوم و فنون رشته تخصصی خود غافل باشند.

لازم به ذکر است در جریان این نشست چندساعته مسائل و مشکلات روابط عمومی‌ها از قبیل بی‌توجهی مدیران به واحدهای روابط عمومی، کمبود امکانات این واحد، ارتباط ضعیف اغلب مدیران روابط عمومی‌ها با رسانه‌های جمعی، چندشغله بودن اغلب مسئولین روابط عمومی در دستگاه‌های دولتی و عدم درک صحیح از وظایف محوله مطرح و بررسی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار