رئیس پلیس راه خراسان شمالی با اشاره به اینکه جاده بجنورد - جنگل گلستان یکی از محورهای ناایمن است گفت: از شرکت های بیمه ای انتظار می رود برای شتاب دادن به این پروژه راهسازی سرمایه گذاری لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۶۱۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 28 May 2018

سرهنگ علیرضا حسین زاده روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای هماهنگی شرکت های بیمه ای خراسان شمالی به خبرنگاران اظهار داشت: مشارکت در اصلاح راه ها و ارتقای ایمنی جاده ها به نفع شرکت های بیمه ای است زیرا با کاهش تصادفات و کاهش شمار قربانیان و مصدومان حادثه های ترافیکی، میزان پرداخت خسارت های بیمه ای نیز کاهش می یابد.
وی با بیان اینکه جاده بجنورد - جنگل گلستان یکی از پرحادثه ترین جاده ها است و وضعیت این محور نگران کننده است افزود: این محور با این حجم ترافیک ایمنی لازم را ندارد و باید به پروژه چهارخطه کردن این مسیر شتاب داده شود.
وی تصریح کرد: بیمه ها می توانند با مشارکت در اجرای این پروژه راهسازی و شتاب دادن به زمان بهره برداری از آن، به کاهش آمار تلفات کمک کنند و در نهایت از سود آن منتفع شوند.
سرهنگ حسین زاده گفت: ارتقای ایمنی جاده ها یکی از راهکارها برای کاهش خسارت های ناشی از تصادفات رانندگی است و از شرکت های بیمه ای استان انتظار می رود در پروژه راهسازی این استان سرمایه گذاری کنند.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: شرکت های بیمه ای استان به عنوان یک طرح نو و جدید در کشور می توانند در سرمایه گذاری و اجرای پروژه های راهسازی پیشگام شوند.
مسیر بجنورد-جنگل گلستان یکی از مسیر های پر ترافیک و پرحادثه استان است و هر ساله میلیون ها مسافر در این مسیر تردد دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار