استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی در دیدار جمعی از اصلاح طلبان شهرستان جاجرم، نیروهای بومی را در اولویت جذب در صنایع استان ازجمله کارخانه آلومینا دانست و آن را زمینه ساز بهبود شاخص اشتغال در منطقه خواند.
کد خبر: ۶۴۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 20 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدرضا خباز در این دیدار اظهار داشت: اولویت ما به کارگیری نیروهای جوان و فعال بومی در صنایع استان مانند کارخانه آلومینای جاجرم است اما این به معنای تعطیلی آن بخش هایی نیست که متخصصان بومی ندارند.
وی ادامه داد: به اعتقاد بنده هم چنین راه یکی از مهم ترین بسترهای توسعه یک منطقه است بنابراین پیگیری پروژه محور اتصال جاجرم به میامی و تهران از اولویت هاست.
دکتر خباز با توجه به اشاره اعضای حاضر در جلسه به انتصاب فرماندار جدید جاجرم اظهار داشت: باید یادآور شوم بازه زمانی انتخاب و انتصاب یک فرماندار حداقل دوماه است بنابراین، قطعا این جابه جایی از ماه ها قبل در دستور کار بوده است.
وی مطرح کرد: بنده فرماندار پیشین جاجرم را فردی عاقل، صبور و متفکر می دانم که امروز دارای سمت مشاور ردیف دار استاندار و به لحاظ شأن اداری همتراز با معاونان استاندار است و پیشنهاد برادرانه بنده به جمع حاضر نیز حمایت از فرماندار جدید است تا با دلگرمی به این حمایت، همفکری و مشورت بتواند باعث توسعه شهرستان باشد.
دکتر خباز بار دیگر بر همسویی مدیران استان با سیاست های دولت تدبیر و امید تاکید کرد و گفت: وجود مدیران مخالف و بی تفاوت به سیاست های دولت در بدنه مدیریتی استان قابل قبول نیست و بنده اعتقاد دارم پس از قبول مسئولیت و حمایت باید حامی و مدافع عملکرد دولت باشیم و در غیر این حالت باید کنار برویم. وی اشاره داشت: کار سیاسی فراز و نشیب و هزینه هایی را به دنبال دارد که پس از قبول مسئولیت باید این مباحث را نیز پذیرا باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار