با دستور استاندار پیگیری شد؛
سی ام مهر ماه در بازدید استاندار خراسان شمالی از شرکت آلومینای جاجرم، جمع کثیری از کارکنان در آستانه بازنشستگی این شرکت از روند طولانی اجرای بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور گلایه کردند که دکتر محمدرضا خباز پس از استماع اظهارات این افراد، مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری را به عنوان نماینده ویژه خود موظف کرد این موضوع در کوتاه ترین زمان ممکن پیگیری شود.
کد خبر: ۶۷۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱ 28 October 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ، مهدی کرامتی در این خصوص اظهار داشت: بنا به تاکید استاندار خراسان شمالی مبنی بر بررسی و حل اعتراض کارکنان، نشستی در شرکت آلومینای جاجرم با حضور مدیران کل تامین اجتماعی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.
وی افزود: در این نشست مقرر شد کارکنانی که با عناوین شغلی در سال 87 مشکل دارند، با مستندات موجود در شرکت آلومینا مجددا بررسی و در کمیته تایید مشاغل سخت و زیان آور مطرح شود و هم چنین پرونده های کارکنان انتظامات همانند دیگر افراد مورد بررسی قرار گیرد.
وی ادامه داد: با هدف تسریع در روند کارها، بخش امور مالی شرکت آلومینای جاجرم باید پیش از بازنشستگی حق بیمه افراد را به سازمان تامین اجتماعی واریز کند و پرتوکاران هم با عنوان مشاغل سخت و زیان آور بازنشسته شوند.
کرامتی تصریح کرد: مقرر شد کارکنان ستادی نیز با حمایت مدیریت شرکت در خصوص مشاغل سخت و زیان آور سهمی داشته باشند و تصمیم نهایی با هفکری مدیریت اتخاذ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار