استاندار تاکید کرد:
استاندار خراسان شمالی گفت:با توجه به این که در شرایط فعلی کشور واحدهای تولیدی با مشکلاتی از جمله نبود سرمایه در گردش مواجه هستند، باید مدیران تسهیلات ارزان قیمت را در اختیار این واحدهای تولیدی قرار دهند.
کد خبر: ۶۷۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲ 28 October 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ، محمدرضا خباز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت:هدف اصلی از ارائه تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای تولیدی باید رونق تولید و کسب و کار باشد و ما مدیران موظف هستیم تا گرهی از مشکلات این تولیدکنندگان بگشاییم و آنان را با تصمیمات درست خود خشنود کنیم.
وی در خصوص جرائم واحدهای تولیدی به بانک های عامل نیز افزود:در شرایط فعلی کشور به مصلحت نیست تا واحدهای تولیدی بدون دلیل جریمه شوند لذا نباید سخت گیری های خاصی برای واحدهای تولیدی اعمال شود تا بخش اشتغال استان دچار آسیب نشود.
دکتر خباز در ادامه سخنان خود با گلایه از این که طبق فتوای مراجع تقلید اخذ جرائم بانکی شرعی نیست، ادامه داد: باید این موضوع به مقامات مافوق بانک ها اعلام شود که چرا چنین مسئله ای همچنان در کشور ما جاری و ساری است در حالی که هدف تمام مدیران باید ایجاد رونق تولید در کشور باشد.
وی تصریح کرد: اگر واحدهای تولیدی دچار کمبود نقدینگی شدند، این وظیفه ما مدیران است تا این کمبود را تامین کنیم و تنها در مسیر رفع موانع تولید گام برداریم.
گفتنی است در این کارگروه به مشکلات هشت واحد تولیدی که عمدتا بخشیده شدن جرائم بانکی، مشکلاتی با سازمان تامین اجتماعی و حفاظت محیط زیست بود، رسیدگی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار