پایان جلسات کارشناسی پروژه مسکن معلولان
پروژه 294 واحدی مسکن معلولان از جمله پروژه های مسکن توان جویان استان است که با مشکلات متعددی مواجه بود اما به همت مسئولان یکی یکی گره مشکلات گشوده شد.
کد خبر: ۶۷۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴ 04 November 2018

پروژه 294 واحدی مسکن معلولان از جمله پروژه های مسکن توان جویان استان است که با مشکلات متعددی مواجه بود اما به همت مسئولان یکی یکی گره مشکلات گشوده شد.
در چهارمین جلسه تخصصی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران مرتبط با پروژه مسکن معلولان که 22 مهر امسال در کارگاه شهرک گلستان برگزار شد، بنا شد اختلافات مالی مطرح شده از سوی دو طرف بررسی و در کمترین زمان حل و فصل شود، اینک با گذشت 21 روز از این مصوبه و با برگزاری دو جلسه دیگر قدمی برای رفع مشکل برداشته شد.
کارشناس استانداری که مسئول رسیدگی به این پرونده است، با بیان این که مشکلات این پروژه در 40 جلسه مورد بررسی قرار گرفت، افزود: دو جلسه در دو هفته متوالی برای مصوبه اخیر برگزار شده است.«رشیدی» با بیان این که انجمن خیران مسکن ساز قرار است مبالغ مطرح شده در این دو جلسه را تامین کند، اظهارکرد: اضافه واریزی مددجویان پرداخت می شود و تامین اعتبار برای تکمیل و اتمام پروژه از مواردی است که باید انجام شود.وی با بیان این که بخشی از مبلغ موجود در حساب مربوط به مطالبات مددجویان است، افزود: پروژه عظیم مسکن مددجویان به شکل ریز و دقیق مورد بررسی قرار گرفته است و مقرر شده مبلغ اعتبار به هیئت مدیره انجمن خیران مسکن ساز ابلاغ و فعالیت اجرایی اتمام پروژه انجام شود.
وی با بیان این که مسائل کارشناسی و جلسات تمام شده و باید کارهای اجرایی انجام شود، اضافه کرد: اعتبار لازم برای اتمام 96 واحد باقی مانده باید تامین شود و در نهایت مسائل مالی این پروژه روشن شد./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار