محمدتقی آریان :
مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه تشکل های مردم نهاد بازوی اجرایی، عملی و فکری دولت ها هستند، گفت: توسعه پایدار گردشگری تنها با توجه و حمایت از سمن ها محقق می شود.
کد خبر: ۶۸۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 20 November 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، محمدتقی آریان در افتتاحیه دوره توانمندسازی تشکل های مردم نهاد این حوزه، اظهار کرد: مادامیکه مردم و آحاد جامعه وارد صحنه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نشوند، به درستی نمی توانیم به اهداف توسعه ای مورد نظر دست پیدا کنیم.

آریان با تاکید بر اینکه تشکل های مردمی ظرفیت بالایی دارند، عنوان کرد: حضور تشکل ها در تمامی صحنه ها می تواند کمک بزرگی به رشد و رونق امور به خصوص در امر گردشگری داشته باشد.

وی با اشاره به پتانسیل های خراسان شمالی در حوزه گردشگری، افزود: به توسعه نخواهیم رسید مگر اینکه متولیان جامعه ظرفیت های اجتماعی خود را بشناسند و از آنها در راستای تحقق اهداف بلندمدت بهره ببرند.

وی با بیان اینکه صنعت گردشگری امروزه جزو سومین صنعت اقتصادی دنیا محسوب می شود، اظهار کرد: برای رسیدن به رشد و رونق اقتصادی در استان نیز باید به این مهم توجه شود که برگزاری کارگاه ها و دوره های توانمندسازی تشکل ها که امروز شاهد آن هستیم، نشان از توجه متولیان به این امر دارد.
مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی گفت: امروز جامعه نیاز به روحیه نشاط و شادی دارد و حوزه گردشگری و صنایع دستی، نقش زیادی در ایجاد این فضا و کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار