با حضور معاون اقتصادی استاندار؛
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در نشستی مصوبات مربوط به همکاری ها و سرمایه گذاری آستان قدس رضوی در استان پیگیری شد.
کد خبر: ۶۹۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 24 December 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در این نشست اظهار داشت: مشارکت آستان قدس رضوی فرصتی مغتنم است که باید با ایجاد انسجام و وحدت میان تمامی دستگاه های اجرایی از این فرصت به درستی بهره مند شد.
وی افزود: شهرستان راز و جرگلان به عنوان تعاون شهر انتخاب شده است که برای بهره مندی از مشارکت آستان قدس رضوی در پیشبرد این هدف باید در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات، تعاونی های مورد نیاز شناسایی شود.
وی ادامه داد: پروژه محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان در شهرستان مانه و سملقان در حال پیگیری است که می توانیم با اولویت بندی پروژه ها و مکاتبه با آستان قدس رضوی از مشارکت این سازمان هم به عنوان معین بهره مند شویم.
وی تصریح کرد: ایجاد مراکز خدمات رفاهی یکی از اولویت های آستان قدس رضوی است، بنابراین سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی استان مکان و ابعاد زمین های مورد نظر را شناسایی و اعلام کند و تاکید می کنم زیرساخت های مورد نیاز مانند آب، برق و گاز نیز مشخص باشد.
پورعیسی تاکید کرد: منابع دولتی به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیازهای استان باشد و باید به دنبال جذب سرمایه های جدید برای پیشبرد و توسعه استان باشیم. هم چنین پروژه های قابل تعریف برای مشارکت آستان قدس باید برنامه محور و دارای چشم انداز ۵ یا ۱۰ ساله باشد.
بر اساس این گزارش در این نشست، مباحثی در بخش های کشاورزی، دامپروری، صنعت، معدن و تجارت و خدمات مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در نشست دیگری با حضور مدیران آستان قدس رضوی این موارد مطرح و پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار