با حکم وزیرآموزش و پرورش:
با حکم وزیرآموزش و پرورش، « عباس سعیدی » به عنوان« مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی » منصوب شد.
کد خبر: ۷۰۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 24 January 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن حکم سیدمحمدبطحایی به شرح زیر است:

برادر گرامی

جناب آقای عباس سعیدی

نظر به مراتب تعهد، شایستگی جناب‌عالی در آموزش و پرورش به موجب این ابلاغ به عنوان « مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی » منصوب می‌شوید .

امید است با توکل و استعانت از خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) وسیاست‌های رئیس ‌جمهور محترم با جلب مشارکت و همکاری و همفکری فرهنگیان گرانقدر به ویژه کارشناسان، مدیران، صاحب‌نظران عرصه تعلیم و تربیت و نیز مسؤولین استانی در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و مؤید باشید.

توفیق شما را در انجام این مسؤولیت‌ها به‌منظور دست یابی به اهداف تعلیم وتربیت در راستای سیاست‌های نظام جمهوری‌ اسلامی ایران ودولت تدبیر و امید از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Khalil
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
باتوجه به مسائلی که دراین وزارت اتفاق افتاده ومی افتدبایستی نام جدیدروی این وزارت گذاشت وان این است وزارت امیزش وپرورش وعلت انهم اینه که درمدارس روزانه دخترانه افرادی که ازدواج کردندهنوزدرحال تحصیل هستندکه متاسفانه ازنظرروحی وروانی تاثیرمنفی برروی دیگرمحصلین داردوهیچ احدی هم نیست که پیگیران باشدپس خواهشن نام انراهمانطورکه عرض کردم انجام دهید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار