مدیر کل زندانهای خراسان شمالی :
مدیر کل زندانهای خراسان شمالی در جلسه انجمن حمایت از زندانیان اسفراین از گامهای خوب و مؤثر این انجمن در حمایت از خانواده زندانیان با ترکیب جدید انجمن حمایت زندانیان اسفراین خبر داد .
کد خبر: ۷۳۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 24 April 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمدی مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی طی سخنانی در این جلسه اظهار داشت : امنیت جامعه با حمایت از خانواده زندانیان محقق می‌شود و با حمایت از فرزندان زندانیان می‌توان آمار بزهکاری‌ها و نابسامانی‌های اجتماعی را در سطح جامعه کاهش داد.

مدیر کل زندانهای استان تصریح کرد : ضرورتها ایجاب می‌کند عرصه ارائه خدمات به خانواده زندانیان نیازمند را توسعه بخشید تا آثار و تبعات ناشی از حبس به حداقل برسد.

عضو اصلی انجمن حمایت زندانیان اسفراین با بیان اینکه در زندان شهرستان اسفراین الحمدلله فضای لازم جهت فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی فراهم است یادآور شد: تلاش مجموعه زندان بر این است که با انجام فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی در جهت اصلاح رفتار زندانیان گام‌های بلندی بردارند.

کریمی، دادستان عمومی و انقلاب اسفراین نیز در این جلسه اظهار داشت : هراقدام وفعالیت درجهت کاهش آسیب های اجتماعی بخصوص ، حمایت از معیشت وآرمش روانی خانواده زندانیان نیازمند ،دربهبود وارتقاء امنیت در جامعه موثرمی باشد .

وی با اشاره به رسالت خطیر انجمن های حمایت زندانیان اظهار داشت : این انجمن ها نهادی خیریه می باشند که با کمک های مردمی و خیرین اداره می شوند و استفاده از ظرفیتهای موجود و شناسایی خیرین و دعوت از آنها در راستای احسان و نیکوکاری و سنت حسنه کمک به همنوعان در مناسبتهای مختلف می تواند فعالیتهای این انجمن های خیریه را پربار تر نماید.

گفتنی است در خاتمه جلسه انجمن حمایت از زندانیان اسفراین که با هدف انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره و مدیر عامل تشکیل گردید راهکارها و پیشنهاداتی در زمینه کمک به مددجویان بی بضاعت و خانواده های آنان،‌ کمک به تحصیل فرزندان زندانیان و همچنین در خصوص نحوه توانمند سازی هر چه بیشتر انجمن و راهکارهای درآمد زایی آن بحث و تبادل نظر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار