مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درخصوص تغییر زمان برگزاری آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال 1398 اطلاعیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۳۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 17 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درخصوص تغییر زمان برگزاری آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال 1398 اطلاعیه ای صادر کرد.
متن کامل اطلاعیه :
بدين وسيله به اطلاع داوطلبان متقاضی آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری– قوه قضائیه سال 1398 که از تاریخ 98/12/13 لغایت 98/12/23 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای آزمون مذکور ثبت نام نموده اند، می رساند به منظور رفاه حال داوطلبان و باتوجه به شرایط کنونی حاصل از شیوع ویروس کرونا، این آزمون که قرار بود در تاریخ 1399/3/9 برگزار گردد، به تاریخ دیگری موکول گردید که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

ضمناً به منظور همراهی و مساعدت با داوطلبان، تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند و همچنین ایجاد امکان ثبت نام برای داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، فراهم می شود که زمان و نحوه انجام آن نیز طی اطلاعیه ای متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار