بخشدار خارگ، شایعه خارج شدن هواپیما از باند فرودگاه این جزیره را تکذیب کرد.
کد خبر: ۸۴۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 26 April 2020

 تکذیب شایعه خروج هواپیما از باند فرودگاه جزیره خارگ

امروز تصویری در فضای مجازی استان بوشهر منتشر شد مبنی بر خروج یک فروند هواپیما از باند فرودگاه شهدای جزیره خارگ. در این تصویر که یک دقیقه و ۴۰ ثانیه بود، نشان داده می‌شد که هواپیما از باند خارج شده و مسافران به سرعت در حال پیاده شدن از آن هستند. فردی که تصویر را گرفته بود هم می‌گفت که همین حالا این اتفاق افتاده و مسافران هم سالم هستند.

محمود رضایی بخشدار خارگ دراین گفت‌وگو گفت: تصویر منتشر شده در خصوص خروج هواپیما از باند فرودگاه شهدای خارگ که امروز در فضای مجازی استان بوشهر منتشر شد، صحت ندارد و هیچ حادثه‌ای امروز در این فرودگاه رخ نداده است.

او بیان کرد: این تصویر مربوط به دو سال پیش است و مشخص نیست چرا امروز در فضای مجازی انتشار یافته است.

بخشدار خارگ ادامه داد: پروازهای فرو.دگاه این جزیره امروز بدون هیچ مشکلی انجام شده‌اند.

رضایی از مردم خواست خبرها را از مبادی رسمی پیگیری کنند و از بازنشر خبرها و تصاویری که از صحت آن اطمینان ندارند، بپرهیزند.

در همین حال مدیر عملیات عمومی پایانه‌های نفتی ایران گفته است، فرودگاه شهدای جزیره خارگ با راهبری شرکت پایانه‌های نفتی ایران و مدیریت عملیات عمومی این شرکت، یکی از راهبردی‌ترین فرودگاه‌های نفتی کشور است که هر هفته حدود ۵۲ پرواز از این فرودگاه صورت می‌گیرد.

نادر پیرزاده افزود: این فرودگاه در مسیر‌های پروازی بوشهر، شیراز، اهواز، اصفهان و تهران پرواز دارد و دو شرکت هواپیمایی مسئولیت جابه‌جایی بار و مسافر به بزرگترین پایانه نفتی کشور را برعهده دارند.

جزیره خارگ در ۵۷ کیلومتری شمال غربی بوشهر در خلیج فارس قرار دارد و بیش از ۹۰ درصد نفت کشور از آنجا صادر می‌شود.

منبع/باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار