مدیركل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: یكی از مهم ترین چالش ها و دغدغه های اداره كل ثبت احوال خراسان شمالی كمبود اعتبارات در حوزه فناوری و تجهیزات است
کد خبر: ۹۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 14 September 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،علی زاهدی نیا با اشاره به اقدامات موثر اداره كل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: راه اندازی ادارات مكانیزه یكی از مهم ترین این اقدامات است كه در صورت تامین اعتبار ادارات مكانیزه ثبت احوال در شهرستانهای فاروج و مانه و سملقان نیز راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: اعتباراتی كه در گذشته به این اداره كل تخصص داده شده نتیجه آن اقدامات موثر صورت گرفته كنونی است.

زاهدی نیا گفت: به پهنای باند وسیعی نیاز داریم تا بتوان گردش اطلاعات را تسریع و مدت انتظار دریافت خدمت شهروندان از ثبت احوال استان را كاهش داد.

وی افزود: درصورت رفع كمبود اعتبارات در حوزه تجهیزات و فناوری، ثبت احوال شهرستانهای بجنورد، شیروان و اسفراین به فیبر نوری مجهز می شوند.

زاهدی نیا گفت: برای تجهیز این سه شهرستان به فیبر نوری یك میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گفته این مسئول در صورت توجه مسئولین استانی به تخصیص اعتبار، امسال یكی از این سه شهرستان به فیبر نوری مجهز می شوند.

زاهدی نیا افزایش ایستگاه های صدور كارت ملی هوشمند در استان را یكی از اقدامات موثر ثبت احوال خراسان شمالی عنوان كرد و گفت: هم اكنون ۱۶ ایستگاه در سطح استان در بحث كارت ملی هوشمند فعالیت دارند كه راه اندازی ۱۰ ایستگاه دیگر صدور كارت ملی هوشمند یكی از برنامه های این اداره كل است.

وی اظهار كرد: در پنج ماهه نخست امسال ۱۹ هزار و ۸۰۰ درخواست كارت ملی هوشمند در خراسان شمالی ثبت شده، در حالی كه طی سال گذشته تعداد کارت هوشمند ثبت شده ۱۸ هزار و ۲۰۰ مورد بوده است.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار