مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: امسال یک‌هزار و 157 پایگاه ثابت و سیار در استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در نظر گرفته‌ شده است.
کد خبر: ۹۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 15 September 2015
تابناک بوشهر: احمد لطفی صبح امروز در نشست روسای کمیته امداد استان بوشهر با موضوع برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: به‌منظور کمک به دانش‌آموزان نیازمند با مشارکت چند دستگاه اجرایی از جمله کمیته امداد، آموزش‌وپرورش، صداوسیما و بسیج جشن عاطفه‌ها در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شعار امسال جشن عاطفه‌ها «مهر در انتظار همدلی» است و این جشن در دو مرحله برگزار خواهد شد، بیست و یکمین جشن عاطفه در روزهای پنجشنبه و جمعه همین هفته برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی بوشهر ادامه داد: روز 26 شهریورماه این جشن در سطح پایگاه‌های مستقر در معابر شهرها و روستاها و همچنین مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود.

لطفی گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز هشتم مهرماه است که ویژه مدارس خواهد بود و این جشن در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال یک‌هزار و 157 پایگاه ثابت و سیار در استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده که 689 پایگاه ویژه مدارس در روز هشتم مهرماه آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر افزود: 468 پایگاه نیز ویژه کمیته امداد و بسیج است که در سطح معابر روستاها و شهرها، مساجد و مراکز نیکوکاری برپا می‌شود.

لطفی تصریح کرد: با توجه به کمک‌های مردم نوع‌دوست استان بوشهر، در سال گذشته بیش از 12 میلیارد ریال از محل برگزاری جشن عاطفه‌ها جذب شد و در سال جاری نیز با برنامه‌ریزی صورت گرفته انتظار است بیش از 16 میلیارد ریال کمک‌های مردمی جذب شود.

وی بیان کرد: درآمد جذب‌شده از پایگاه‌های مستقر در مدارس، فقط به خود مدارس تعلق خواهد گرفت تا به دانش‌آموزان نیازمند کمک کند و کمک‌های پایگاه‌های مستقر در شهرها و روستاها نیز با نظر کمیته امداد به نیازمندان تقدیم خواهد شد.

لطفی گفت: 4 هزار و 600 دانش‌آموز و 2 هزار و 250 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر هستند که در کنار برنامه‌های حمایتی، خدمات دیگری نیز به آنها داده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار