معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۱۲۰ تن مرغ زنده قاچاق از سه واحد مرغداری صنعتی در خرم‌آباد کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۸۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ 24 July 2021

به گزارش تابناک لرستان، یوسف مرادی روز شنبه در گفت و گو با اهالی رسانه افزود: بر حسب گزارش های رسیده و بازرسی های انجام شده از واحدهای صنعتی تولید مرغ گوشتی ، سه واحد به دلیل عرضه خارج از شبکه ۱۲۰ تن مرغ زنده متخلف شناخته شدند.

وی اظهار داشت: پرونده تخلفاتی این واحدها به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: هفته گذشته نیز ۱۵ تن گوشت مرغ گرم به دلیل احتکار و اعلام نکردن موجودی از یک واحد سردخانه در شهر خرم‌آباد کشف و ضبط شد که پرونده تخلفاتی آن به ارزش سه میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

مرادی یادآور شد: واحدهای صنفی و خدماتی متخلف این استان طی سه ماهه ابتدایی امسال ۲۳ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان جریمه و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی استان از جمله کم فروشی، گرانفروشی، احتکار، درج نکردن قیمت، نقض پروتکل های بهداشتی و امتناع از ارائه فاکتور، مراتب را با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند.

از مجموع ۶۲۰ مرغداری استان حدود ۵۵۰ واحد فعال است و ۱۱۵ واحد خرده فروشی، ۱۴ عمده فروشی گوشت مرغ دارای پروانه و چهار کشتارگاه در شهرستان خرم آباد است.

حدود ۵۳ هزار واحد صنفی در لرستان وجود دارد که سهم خرم آباد از این تعداد حدود ۱۷ هزار واحد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار