معاون خدمات شهری شهرداری اسفراین گفت : با توجه به افزایش مرتفع سازی در سطح شهر برای عملیات های امدادی و اطفای حریق اتش نشانی در ساختمان بیش از ۲ طبقه نیازمند بالابر آتش نشانی هستیم
کد خبر: ۹۹۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹ 03 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی قاسم نیک گفتار با اشاره ارتقای تجهیزات آتش نشانی شهرداری اسفراین نسبت به گذشته گفت : طی یک سال گذشته ۲۷ میلیارد ریال برای تقویت تجهیزات و خرید ماشین آلات حوزه آتش نشانی شهرداری اسفراین هزینه شده است.

وی افزود گفت: آتش نشانی شهرداری اسفراین اکنون دارای ۸ خوردو سنگین و نیمه سنگین  امدادی و اطفای حریق و ۲۹ نیروی اتش نشان است  و در سال گذشته نیز با خرید تجهیزات نظیر خورودی سنگین با تجهیزات کامل آتش نشانی، ست های کپسول اکسیژن و تشک نجات تجهیزات این حوزه برای امادگی و خدمت بهتر به مردم در بحران ها ارتقا یافته است.

معاون خدمات شهری شهرداری اسفراین افزود : در حوزه نیروی انسانی نیز ۵  نیروی جدید و تازه نفس سال گذشته به نیرو های آتش نشانی شهرداری پیوستند که در چابکی و خدمات دهی این حوزه موثر است.
 
نیک گفتار گفت : باوجود اقدامات انجام شده  ، به روز رسانی ماشین آلات فرسوده ،  کمبود فضای پارکینگ آتش نشانی و خرید بالابر آتش نشانی از کمبود های این بخش است.

  وی افزود : باتوجه به افزایش مرتفع سازی در سطح شهر   امکانات نردبان های موجود برای امداد رسانی حوادث در ساختمان های بیش از ۲ طبقه  کافی نیست و برای امداد رسانی به ساختمان بیش از ۲ طبقه نیازمند خرید بالابر برای اتش نشانی هستیم.

نیک گفتار گفت: اعتبار مورد نیاز برای خرید بالابر آتش نشانی ۲۰ میلیارد ریال است که البته میتوان با تجهیز یکی از ماشین های آتش نشانی به بالابر با تامین ۷ میلیارد ریال اعتبار آن را تجهیز کرد.

وی افزود : برای کمک به خرید بالابر آتش نشانی پیگیری از طريق فرمانداری شهرستان در حال انجام و امیدواریم هر چه زودتر برای تامین اعتبار مورد نیاز اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار