با حمایت‌های مسئول ارشد استان و نماینده مردم همدان و فامنین محقق شد/ بهره‌برداری فاز نخست شهرک صنفی _صنعتی بوعلی ۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان از بهره‌برداری فاز نخست شهرک صنفی _صنعتی بوعلی ۲ با ۱۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ 17 August 2023

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان از بهره‌برداری فاز نخست شهرک صنفی _صنعتی بوعلی ۲ با ۱۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، مصطفی حقیقی از بهره‌برداری شهرک صنفی _صنعتی بوعلی ۲ با حضور وزیر صمت خبر داد و گفت: این شهرک در فاز نخست در ۳۰ هکتار و ۴۰۰ واحد صنفی مواد غذایی با ۱۴۰ هزار متر مربع زیر بنا به مساحت ۸/۵ هکتار افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۹۰ واحد صنفی لوازم خانگی با ۷۰ هزار متر مربع زیربنا به مساحت ۲/۵ هکتار آماده بهره‌برداری است افزود: ۱۰۰ قطعه زمین صنفی آماده واگذاری به بخش صنایع دستی به مساحت ۵ هزار متر مربع است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در ادامه یادآور شد: میزان سرمایه گذاری در شهرک صنفی _صنعتی بوعلی ۲، ۱۰۰ هزار میلیارد ریال است که بخش خصوصی و دولتی را در بر می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از یک وقفه ۱۰ ساله شهرک صنفی_صنعتی بوعلی ۲ با پیگیری‌های آقای حاجی بابایی نماینده مردم همدان راه‌اندازی خواهد شد.

حقیقی در پایان به شروع مجدد پروژه پتروشیمی ابن سینا در منطقه ویژه اقتصادی فامنین اشاره کرد و گفت: این مهم نیز بعد از وقفه طولانی با حمایت‌های مسئول ارشد استان و نماینده مردم همدان و فامنین، حمیدرضا حاجی بابایی رقم خورده است که این امر نشان از اتفاقهای خوب این روزهای صنعت دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار