۶۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از افتتاح ۶۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در استان در هفته دولت خبر داد و گفت: ۴۸۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد و ۱۲۰ واحد در بروجن به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۸۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳ 19 August 2024
به گزارش «تابناک چهارمحال و بختیاری» به نقل از ایسنا، خدایار باقری هارونی اظهار کرد: ساخت و توسعه راه‌های مواصلاتی، احداث ساختمان‌های اداری و غیر اداری، ساخت مسکن و تامین اراضی از جمله وظایف و مسئولیت‌های راه و شهرسازی است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: برای هفته دولت ۱۴ پروژه آماده افتتاح و بهره‌برداری و ۱۳ پروژه جدید در استان کلنگ‌زنی خواهد شد.
 
باقری تاکید کرد: افتتاح واحد‌های تکمیل شده به معنای تحویل نیست، بلکه تحویل کلید واحد‌ها به متقاضیان زمانی انجام خواهد شد که ابتدا آورده خود را تکمیل و سپس توسط این اداره‌کل به بانک جهت دریافت دفترچه اقساط تسهیلات خود معرفی شوند که امید است پس از طی این مراحل، واحد‌ها به متقاضیان تحویل داده شود.
 
وی با اشاره به تکمیل واحد‌های قابل افتتاح در استان، تصریح کرد: انتظار می‌رود متقاضیان در پرداخت و تکمیل آورده خود تا پیش از افتتاح طبق پیامک‌های ارسالی اقدام کنند.
 
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه‌های دیگر نهضت ملی مسکن در استان فعال بوده و در حال عملیات اجرایی هستند، در شهر‌هایی که کمبود زمین وجود دارد از راه‌های قانونی در حال پیگیری برای رفع مشکلات هستیم تا هرچه سریعتر بتوان عملیات اجرایی در شهر‌های فاقد زمین آغاز شود.
 
باقری در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های سال جاری، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود که در چندماه اخیر با وجود مشکلات مالی متعدد، پروژه‌هایی که از سال‌های قبل آغاز و نواقصی داشت تکمیل و به منظور رفاه حال مردم استان تلاش شد به مرحله افتتاح برسند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار