۵۱ طرح آب و فاضلاب در چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: امسال به‌مناسبت هفته دولت ۵۱ طرح در این بخش آماده بهره‌برداری است که برای اجرای این طرح‌ها در شهرستان‌های ۱۲ گانه این استان افزون‌بر ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال از منابع ملی، استانی، محرومیت‌زدایی و سایر ردیف‌های بودجه‌ای تامین و هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹ 20 August 2024
به گزارش «تابناک چهارمحال و بختیاری» به نقل از ایرنا، محمد کریمی روز سه‌شنبه تاکید کرد: از این تعداد ۱۹ طرح مربوط به روستا‌ها و در راستای اجرای طرح جهاد آب‌رسانی و ۳۲ طرح مختص حوزه شهری و سایر روستا‌ها است.
 
کریمی تصریح کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‎‌های مرتبط با حوزه حوزه بهره‌برداری و توسعه آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در هفته دولت سال‌جاری ۱۸۲ هزار و ۸۰۰ نفر از مزیت‌های آن بهره‌مند می‌شوند که از این تعداد ۳۲ هزار نفر در روستا‌ها و ۱۵۰ هزار و ۸۰۰ نفر در شهر‌ها هستند.
 
وی یادآور شد: تامین آب، اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب آشامیدنی، لوله‌گذاری خطوط انتقال، بهسازی چشمه، احداث مخازن ذخیره آب آشامیدنی، حفر چاه، احداث ایستگاه پمپاژ، آزمایشگاه میکروبی آب، تامین زیرساخت آب و فاضلاب در نهضت ملی مسکن شهر‌ها و انجام مطالعات از احجام عملیاتی این طرح‌ها به‌شمار می‌رود.
 
کریمی اظهار داشت: از مجموع این طرح‌ها ۱۰ پروژه در شهرستان شهرکرد، هفت طرح در شهرستان لردگان، ۶ پروژه در شهرستان فارسان، پنج طرح در شهرستان کوهرنگ، چهار پروژه در شهرستان اردل، چهار طرح در شهرستان خانمیرزا، چهار پروژه در شهرستان سامان، ۲ طرح در شهرستان کیار، سه پروژه در شهرستان بروجن، ۲ طرح در شهرستان بن، ۲ پروژه در شهرستان فلارد و ۲ پروژه در شهرستان فرخ‌شهر قرار دارد.
 
هم‌اکنون ۹۷۸ هزار و ۴۶۳ نفر از مردم ۴۳ شهر و ۴۹۶ روستا در چهارمحال و بختیاری زیرپوشش شبکه آب‌رسانی قرار دارند که از این تعداد ۶۷۲ هزار و ۸۸۸ نفر جمعیت شهری و ۳۰۵ هزار و ۵۷۵ نفر جمعیت روستایی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار