ابطال پروانه واحدهای تولیدی بدون متقاضی

پروانه طرحی که هیأت تولید برچیده باشد یا متقاضی، تصمیمی برای تولید نداشته باشد، را باطل خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۳۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 02 June 2016
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان گفت: پروانه طرحی را که هیأت تولید برچیده باشد یا متقاضی، تصمیم برای تولید نداشته باشد را باطل خواهیم کرد.

به گزارش فارس، کیوان گردان ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‎گذاری استان همدان با اشاره به اینکه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، ستاد ملی به اسم ستاد تسهیل را زیرمجموعه دارد، اظهار کرد: ستادهای فرعی اقتصاد مقاومتی در استان‎ها به عنوان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه زیربخش جدیدی امسال با توجه به گستره صنایع کوچک و متوسط در نظر گرفته شده است، ادامه داد: کمیته‎ای تشکیل شده که شرکت شهرک‎های صنعتی و صنعت، معدن و تجارت این کار را پیگیری می‎کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان همدان با بیان اینکه پایش اطلاعات و طرح‎های مورد نظر باید پیگیری شود، بیان کرد: واحدهای غیر فعال استان همدان نیز مشخص و احصا شده است.

وی افزود: پروانه طرحی که هیأت تولید برچیده باشد یا متقاضی، تصمیمی برای تولید نداشته باشد، را باطل خواهیم کرد.

گردان افزود: برخی از واحدهای تولید سوله آماده دارند اما واحد تولیدی نیستند پس باید متقاضی آنها عوض شود و یا باید با روش‎های دیگر موضوع دنبال شود.

وی با بیان اینکه موسسات اعتباری و مالی مکلف هستند واحدهای معرفی شده از سوی ستاد تسهیل را در اولویت کاری قرار دهند، افزود: کمبود نقدینگی بزرگترین مشکل واحدهای تولیدی استان همدان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان همدان با بیان اینکه در استان همدان شهرک صنعتی تعطیل وجود ندارد، ادامه داد: در شهرک صنعتی نهاوند 23 واحد تولیدی وجود دارد که از این تعداد 15 واحد فعال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در ادامه با بیان اینکه سرمایه‎گذار برای ساخت سرمایه گذاری تولید آسانسور به همدان مراجعه کرده و صحبت‎های لازم انجام شد اما بعد تصمیم گرفت در شیراز سرمایه‎گذاری کند، اظهار کرد: در حال مذاکره مجدد برای انجام این سرمایه‎گذاری در همدان هستیم.

حمیدرضا متین با اشاره به کارخانجات صنعتی در ملایر ادامه داد: به علت اینکه سیم بکسل آسانسور باید دقت و حساسیت لازم را داشته باشد از سرمایه‎گذار دعوت کردیم که از کارخانجات صنعتی ملایر بازدید داشته باشد و در صورت امکان با شرکت مشارکت کند.

وی با بیان اینکه پنج واحد در کشور ادعای ساخت کربنات کلسیم رسوبی را دارند، بیان کرد: اگر کربنات کلسیم رسوبی در همدان تولید شود این واحد نخستین واحد کشور است که این ماده را تولید می‎کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه واحد تولیدی کربنات کلسیم رسوبی در هفته دولت کلنگ‎زنی خواهد شد، ادامه داد: با استفاده از این واحد می‎توان تولید کاغذ از آهک را انجام داد.

وی افزود: مقرر شد بعد از پیشرفت 40 درصدی پروژه، معدن در اختیار طرح قرار گیرد تا بتوانند طرح خود را پیش ببرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار