بازدید رایگان از موزه ها

موزه هگمتانه و موزه آرامگاه بوعلی سینا در همدان، موزه حمام حاج‌آقا تراب نهاوند، موزه لطفعلیان ملایر، موزه تاریخ و فرهنگ اسدآباد و خانه مسعودی تویسرکان ازجمله موزه‌هایی هستند که بیشترین بازدیدکننده‌ها را در استان به خود اختصاص می‌دهند.
کد خبر: ۴۲۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 15 May 2017
مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: بازدید از موزه‌های سراسر استان روز پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث‌ فرهنگی رایگان است.

به گزارش ایرنا بهجت عباسی افزود: به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی موزه و هفته میراث‌فرهنگی و به ‌منظور بزرگداشت این روز، برنامه‌های متنوع فرهنگی در موزه‌ها استان تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در راستای ترغیب و تشویق عموم مردم و بازدیدکنندگان برای بازدید از موزه‌ها روز 28اردیبهشت ماه بازدید از تمام موزه‌های زیر نظر این اداره کل به صورت رایگان است.

28 اردیبهشت ماه روز جهانی موزه و از 25 تا 31 اردیبهشت ماه هفته میراث فرهنگی نامگذاری شده است.

موزه هگمتانه و موزه آرامگاه بوعلی سینا در همدان، موزه حمام حاج آقاتراب نهاوند، موزه لطفعلیان ملایر، موزه تاریخ و فرهنگ اسدآباد و خانه مسعودی تویسرکان از جمله موزه هایی هستند که بیشترین بازدید کننده ها را در استان به خود اختصاص می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار