بلیت الکترونیک فقط درجیب10درصدمردم

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان اعلام کرد: تنها پنج تا 10 درصد مردم برای جابجایی در سطح شهر از کارت بلیت استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۴۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 18 June 2015
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان اعلام کرد: تنها پنج تا 10 درصد مردم برای جابجایی در سطح شهر از کارت بلیت استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا ، "عباس مرادی" اظهار کرد: توزیع کارت بلیت را در میدان امام(ره) از فردا خواهیم داشت و امیدواریم مردم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا فرهنگ استفاده از این کارت در بین مردم راه‌اندازی شود.

وی افزود: اگر میزان استقبال مردم به استفاده از کارت بلیت به بالای 60 درصد برسد به طور کلی بلیت‌ها جمع‌آوری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم پول، بلیت و کارت بلیت در داخل اتوبوس‌ها در دست دارند، گفت: این موضوع موجب بی‌نظمی شده و باید فرصت دهیم تا فرهنگ استفاده از کارت بلیت در بین مردم نهادینه شود.

مرادی تاکید کرد: در حال حاضر کارت بلیت‌های موجود بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر همدان با 10 درصد تخفیف در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مدیرعامل اتوبوسرانی همدان یادآور شد: پروسه زمانی سه ماهه برای ایجاد فرهنگ استفاده از کارت بلیت در سطح شهر پیش‌بینی می‌شود اما انتظار داریم مردم به این موضوع توجه کنند چراکه تمامی این امور برای تسهیل در جابجایی شهروندان انجام شده و مشکل پول خرد بین مردم و رانندگان حل شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار