دبیر اجرایی مسابقه عکاسی همایش صبح و نشاط شیروان:
دبیر اجرایی مسابقه عکاسی همایش صبح و نشاط شیروان گفت: برترین‌های مسابقه عکاسی همایش صبح و نشاط شیروان مشخص شدند.
کد خبر: ۲۵۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ 29 June 2016

امین عوض‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در شیروان اظهار کرد: همزمان با برگزاری همایش پیاده‌روی صبح و نشاط در شهرستان شیروان هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی با همکاری اداره ورزش و جوانان شیروان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی باهدف ثبت جلوه‌های همایش و نیز مشارکت هنرمندان در این برنامه کرد.

وی افزود: این مسابقه در دو بخش موبایلی و حرفه‌ای برگزار شد که درمجموع 389 عکس به دبیرخانه ارسال شد که بعد از انجام داوری نفرات برتر هر بخش مشخص شدند.

وی ادامه داد: در بخش حرفه‌ای 11 عکس به مرحله نهایی راه پیدا کرد که در این بخش «سعید طلوعی»، «وحید خوش‌بیان» و «محمد دارابی» به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش موبایلی نیز 15 اثر به مرحله نهایی داوری راه یافتند که در این بخش عکس‌های ثبت‌شده توسط «ملیحه باصبر»، «فاطمه جعفریان» و «مجتبی گل چهره» ازنظر هیات داوران حایز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

دبیر اجرایی مسابقه عکاسی همایش صبح و نشاط شیروان گفت: به افراد برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

به گزارش فارس، در همایش پیاده‌روی صبح و نشاط در شیروان که با حضور مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی در کوهستان پارک شیرکوه شیروان برگزار شد بیش از 50 هزار نفر شرکت داشتند که این همایش از طریق شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران به‌صورت مستقیم پخش شد.

بر اساس برنامه قرار است روز پنج‌شنبه در آیینی با حضور رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، با اهدای لوح و جوایز از نفرات برتر تقدیر شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار