سخنگوی یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی خبر داد
مدیر ستاد خبری و سخنگوی یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از حضور بیش از 13 هزارنفری مردم خراسان شمالی از نمایش‌ها و برنامه‌های جانبی یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۲۷۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱ 11 August 2016

رضا لنگری  اظهار کرد: در یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی درمجموع شاهد 29 اجرا نمایش‌های جشنواره در سالن‌های گلشن، حافظ و تماشاخانه شمس بجنورد بودیم.

وی بیان داشت: در مدت 5 روز اجرای نمایش‌های جشنواره، 14 نمایش در دو بخش مسابقه و ویژه به روی صحنه رفت که در هر روز سه اثر و هر اثر به‌صورت دو سیانس اجرا شد.

لنگری تصریح کرد: در اولین روز از افتتاح جشنواره تئاتر رضوی، دو نمایش به روی صحنه رفت و نمایش «سردار»، نیز که از آثار آخرین روز جشنواره بود به دلیل حضور و استقبال مردم، سه بار اجرا شد.

وی با اشاره به ظرفیت سالن‌های نمایشی که برای جشنواره در نظر گرفته‌ شده بود، گفت: دو هزار نفر در هرروز به اجرای نمایش‌ها نشستند و علاوه بر آن در هر اجرا تعداد شرکت‌کنندگان گاهی بیش از صندلی‌ها بود و افراد روی زمین می‌نشستند و نمایش را تماشا می‌کردند.

لنگری اظهار داشت: در مجموع بیش از 11 هزار نفر به تماشای آثار یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی نشستند و در بخش جانبی جشنواره که مجلس نقل خوانی توسط عزت‌الله مهرآوران، مرشد حسین مداح نیا و مصطفی سعیدی، هر شب در شهربازی بجنورد برگزار شد، نیز دو هزار نفر حضور داشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار