سرپرست معاونت امور فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اجرای نمایش «هیس اون بیدارمیشه» از ١٤ تا ٣٠ مرداد ماه جاری در تماشاخانه شمس بجنورد خبر داد.
کد خبر: ۲۷۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 13 August 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ محمد تقی آریان با اعلام این خبر گفت: نمایش «هیس اون بیدارمیشه» به نویسندگی مجید کاظم زاده مژدهی و دراماتورژ و کارگردانی نریمان محزون برای عموم به روی صحنه می رود.

 وی اظهار داشت: ‌اسحاق فرنود، حمید رمضانی، نقی شاکری ، فاطمیا خسروی، معین امینی راد ، سعید جمشیدی پور، نیما امین در این نمایش نقش آفرینی می کنند.

آریان  تصریح کرد: این نمایش دارای  موضوعی کمدی می باشد که در مورد سه پسر پادشاه که بعد از فوت پدرشان و غضب کردن تخت شاهی توسط مادرشان آنها قصد دارند تخت وتاج را از مادر خود پس بگیرند وبرای این کار آنها باید مادر را به اجبار به سیاه چالهای قلعه گلبرگ منتقل کنند،اما این کاربسیار دشوار است ، چون مادر پس ازتبعید ، سپاهی فراهم می کند وباز میگردد وتخت وتاج را مجددا پس میگیرد.

لازم به ذکر است؛ این نمایش از ٢٤ تا ٣٠ مرداد ماه جاری هر شب ساعت ٢:٣٠ در تماشاخانه شمس بجنورد برای علاقمندان اجرا خواهد شد.

علاقمندان می توانندبرای دریافت بلیط این نمایش به کافه هنر,عکاسی رامرنگ وآدرس اینترنتی golshanonlineمراجعه نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار