مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جواد الائمه خراسان شمالی گفت: امروز 2 هزار روحانی در قالب های مختلف در سراسر کشور در کنار سبز پوشان حریم ولایت و امامت در تمام ماموویت ها حضور شبانه روزی دارند.
کد خبر: ۲۸۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹ 22 August 2016
حجت الاسلام زحمتکش روز دوشنبه در آئین تکریم ومعارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه فاروج اظهار داشت: از برکات این حضور این است که مجموعه سپاه کمترین آسیب را در مسائل اجتماعی و اخلاقی داشته است.
وی با طرح این پرسش که امروز تکلیف ما در مقابل انقلاب چیست؟ اظهار داشت: هرکس درهر شغل وکسوتی که هست نسبت به ارزش ها، شهدا وامام و ولی فقیه وظایفی دارد وشکل مبارزه با دشمن تغییر کرده است.
وی، فهمیدن درست شرایط، انقلابی ماندن، خدمت صادقانه، اقدام به موقع تکلیف آحاد مختلف جامعه نسبت به انقلاب را تکلیف امروز عنوان و تصریح کرد: دشمن شناسی در پیشگری از نفوذ دشمن، که یکی از کلید واژه های مورد تاکید رهبری است، نقش موثری دارد وتا دشمن را نشناسیم راه مقابله را نمی یابیم.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در خصوص انقلابی ماندن افزود: این تاکیدها به این معنانیست که مردم ما انقلابی نیستند، بلکه هشداری است که از این رویه غفلت نشود.
وی افزود: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی، خدمت صادقانه با روحیه انقلابی گری است.
وی یکی از موثرترین عوامل موفقیت نظام را، در عرصه بودن مردم برشمرد وگفت: اگر حضور مردم نبود گنج دفاع 8 ساله را نداشتیم اما متاسفانه از این گنجینه غفلت کردیم.
حجت الاسلام زحمتکش تاکید کرد: اگر این گنجینه را حفظ وبه بدنه جامعه تزریق می کردیم ونسل جوان با آموزه های دفاع مقدس آشنا می شد بعضی معضلات را امروز در جامعه نداشتیم.
وی تاکیدکرد: آنهایی که امروز پای ارزش ها ایستاده ودر عرصه بین المللی با دشمنان دین وقرآن می جنگند همان کسانی هستند که تربیت شده معارف 8 سال دفاع مقدس هستند.
وی با اشاره به اینکه امروز بعضی از مدیران خدمتشان صادقانه نیست گفت: رمز موفقیت امام و رهبری صداقتشان با مردم است وامروز کسانی که در نظام زحمت می کشند فقط باید صادقانه خدمت کنند.
امام جمعه فاروج نیز در این آیین گفت: اگر نگاهمان به مدیریت وجایگاه، خدمت به خلق باشد، رفت وآمدن ها برایمان تفاوت ندارد.
حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده اظهار داشت: کسانی که از این فرصت ها استفاده نکنند ودر فکر بار وتوشه دنیایی گرفتن از این جایگاه ها در نظامی اسلامی باشند بسیار متضرر می شوند.
وی افزود: با توجه به هجمه دشمنان حالا حالا ها به کار جهادی نیاز داریم واگر می خواهیم موفق باشیم باید کار جهادی کنیم.
در این آئین ضمن قدر دانی از حجت الاسلام حسینی برای حضور یکساله شان در سمت مسئولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فاروج، حجت الاسلام صامعی فر به عنوان مسئول این دفتر معرفی شدند.
شهرستان 52 هزار نفری فاروج، در 90 کیلومتری بجنورد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار