همزمان با دومین روز از هفته دولت بخش اداری مجتمع فرهنگی وهنری شهرستان جاجرم با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۲۸۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 24 August 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ  وارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ امام جمعه شهرستان جاجرم در افتتاحیه بخش اداری مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهید رجایی و باهنر که از شهدای دولت هستند، گفت: خوشحالیم که در هفته دولت پروژه هابی در شهرستان افتتاح  می شود  که در این راستا از  تمام مسئولین  شهرستان و مسئولین استانی تقدیر و تشکر می نماییم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موسوی افزود: امید است مسئولین بتوانند از این ظرفیت فرهنگی و هنری به نحو شایسته   بهره ببرند و کارهای فرهنگی و زیربنایی خوبی در این مجتمع صورت گیرد تا بتوانیم راه شهیدان رجایی و باهنر که دو نیروی فرهنگی بوده اند را ادامه دهیم و اهداف مقدس دولت اسلامی را عملیاتی نماییم.

فرماندار شهرستان جاجرم هم در آیین افتتاحیه بخش اداری مجتمع فرهنگی و هنری  در خصوص تکمیل سالن آمفی تئاتر مجتمع گفت: امسال اعتبار خوبی برای تکمیل سالن تخصیص داده شده و امیدواریم مراحل تکمیل این پروژه به زودی آغاز شود.

علی اکبر محبی اظهار داشت: تمام تلاشمان این است تا سالن آمفی تئاتر در سال ٩٦ تکمیل و به بهره برداری برسد تا کارهای فرهنگی خوبی در سطح شهرستان انجام گیرد.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی جاجرم هم در ادامه این افتتاحیه با بیان اینکه زیربنای مجتمع فرهنگی وهنری جاجرم ١٠٥٠ متر مربع می باشد، تصریح کرد: ساخت این پروژه سال ٨٥ آغاز شده است که امسال و همزمان با هفته دولت بخش اداری این مجتمع افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین پوررجب با اشاره به اینکه برای این پروژه تاکنون ٩٨٠میلیون تومان هزینه شده است، افزود: برای به بهره برداری رسیدن بخش آمفی تئاتر این مجمتع فرهنگی و هنری مبلغ یک میلیارد و ١٠٠ میلیون تومان مورد نیاز است.

وی  اظهارکرد: بخش اداری این پروژه شامل دفتر انجمن ها، کارگاه های هنری و فضای آموزشی است.

پوررجب همچنین از پیشرفت ٥٠ درصدی بخش آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان جاجرم خبرداد و خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص اعتبار این بخش از پروژه هم تکمیل خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار