سعید رحمانی فضلی :
مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت : در مدیریت مدارس امروز ضرورت حضور مؤثر اولیا در فرآیند تعلیم و تربیت بر کسی پوشیده نیست و اهمیت آن تا بدانجا است که مقام معظم رهبری فرموده‌اند : « اگر ما خانه و مدرسه را از نظر تعلیم و تربیت به یکدیگر متصل کنیم ، پیوندی مبارک انجام داده‌ایم که اگر به صورت کامل صورت گیرد کار مهمی است.
کد خبر: ۳۳۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 23 November 2016
سعید رحمانی فضلی در جلسه انتخاب اعضای انجمن اولیا و مربیان شیروان افزود : به منظور مشاركت اولياي دانش آموزان براي كمك به ارتقاي فعاليت هاي آموزش و پرورش و گسترش ارتباط دو كانون مقدس خانه و مدرسه برگزاري انتخابات و تشكيل انجمن اوليا و مربيان واحدهاي آموزش يكي از مهمترين وظايف مديران محترم مدارس مي باشد از آن جا كه خانه و مدرسه دو ركن اصلي و موثر در تربيت فرزندان و آينده سازان جامعه هستند ارتباط هماهنگ و همسوي در طول سال تحصيلي بين اين دو نهاد از نظر كمي و كيفي مي تواند بستر مناسبي براي دستيابي به اهداف در امر تعليم و تربيت فراهم نمايد.
درادامه انتخابات انجمن اولیاء و مربیان برگزار شد و سید علی جوادی ،محمد محمد زاده قانعی ،فریدون خدمتگذار ،محمد دوستار مقدم ،یحیی شعبانی و خانم زهرا فیاض شش نفر اعضای اصلی انجمن اولیای مرکزی شهرستان انتخاب شدند .
در این آیین از انجمن اولیا و مربیان برتر مدارس ،( 4 رتبه وزارتی ، 16 رتبه استانی و 25 رتبه شهرستانی ) تجلیل به عمل آمد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار