رئیس ستاد روحانی در استان:
انتخابات ریاست جمهوری پیش رو انتخاب میان خوب و خوب تر و یا بد و بدتر و در مجموع انتخاب فرد نیست بلکه انتخاب 2 مسیر متفاوت است که مسیر آینده کشور را مشخص می کند.
کد خبر: ۴۲۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 10 May 2017
انتخابات ریاست جمهوری پیش رو انتخاب میان خوب و خوب تر و یا بد و بدتر و در مجموع انتخاب فرد نیست بلکه انتخاب 2 مسیر متفاوت است که مسیر آینده کشور را مشخص می کند.
رئیس ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام «روحانی» کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: انتخابات ریاست جمهوری انتخاب دو جریان اصلاح طلب و جریان مخالف آن است که هر دو جریان مسیری متفاوت در سیاست های داخلی و خارجی و اقتصادی دارند. «لنگری» با دفاع از کارنامه 4 ساله حجت الاسلام «روحانی» اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات دولت فعلی کنترل تورم بود به گونه ای که آن را تک رقمی کرد و ثبات و آرامش را در بازار حاکم کرد. وی در رابطه با انتقادهای مطرح شده نسبت به حجم بالای بیکاری در جامعه گفت: این حجم بیکاری در این دولت ایجاد نشده و بیکاری است که تلنبار شده است از طرفی ما در این برهه  با ورود بیشترین تعداد قشر جوان در جامعه رو به رو هستیم که متقاضی کار هستند. وی با غیر منطقی خواندن ادعاهای کاندیداهای رقیب بیان کرد: برای 2 و نیم برابر کردن درآمدهای کشور برای ایجاد اشتغال بیشتر و یا دادن یارانه های بیشتر باید فروش نفت بیشتر شود که اوپک اجازه نمی دهد  یا این که مالیات بیشتر از مردم گرفت که فشار را روی مردم افزایش می دهد و هر دو مورد شدنی نیست. وی خاطرنشان کرد: تعامل سازنده در سیاست خارجی برای صادرات و توسعه اقتصاد اهمیت بالایی دارد که از سیاست های این دولت بوده است. وی با بیان این که حضور مردم پای صندوق های رأی به حساب نظام نوشته می شود، اظهار داشت: از اهداف اصلی ستادهای ایجاد شده برای حمایت از «روحانی» در انتخابات ایجاد شور، ذوق و هیجان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است. وی تصریح کرد: تاکنون 24 ستاد در مرکز استان و مراکز شهرستان ها برای حمایت از کاندیدای جریان اصلاح طلب ایجاد شده است و اخلاق مداری سرلوحه این ستادها قرار دارد، به دنبال معرفی توانمندی های کاندیدای خودمان هستیم و به دنبال تخریب نیستیم. وی در پاسخ به این مطلب که کاندیداهای اصلاح طلب مدام به تخریب دولت قبلی می پردازند گفت: کاندیداهای مورد حمایت اصلاح طلبان به مقایسه اقدامات دولت مستقر با دولت قبلی می پردازند تا عملکرد خود را تشریح کنند. «لنگری» گفت: شعار دولت، حرکت به سمت عقلانیت است و  دوره دوم ریاست جمهوری روحانی با دوره نخست کاملا متفاوت خواهد بود زیرا در دوره اول آوارها برداشته شده و در دوره دوم بنای دیواری مستحکم پی ریزی می شود./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار