فریبا باقری باغان ؛
مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی ادغام هنر و مسائل دینی اقدامی تخصصی و ارزشمند است و بیان آموزه های دینی به زبان فرهنگ و هنر مخاطبان گسترده ای را جذب خود می کند.
کد خبر: ۴۳۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 31 May 2017

به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  ،فریبا باقری باغان ضمن قدردانی از برگزاری یادزهمین نمایشگاه قرآن کریم بجنورد، با اشاره به طیف گسترده نسل جوان در شبکه های اجتماعی، گفت: نمایشگاه های تخصصی دینی و قرآنی به سمت فضاهای مجازی کشیده شود.

وی دو نکته حائز اهمت در این حوزه، توجه به ساعت تبلیغات و فعالیت و نکته دوم توجه به فضای مجازی است.

باقری در زمینه ساعت تبلیغات توضیح داد: تبلیغات امروز در زندگی جوامع نقش انکار ناپذیری دارد و باید در این زمینه برای جذب مخاطبان تلاش شود و زمان مناسبی به ساعت بازدید از نمایشگاه اختصاص یابد.

وی خاطرنشان کرد: شبکه های مجازی نیز بسیار فراگیر شده و به صورت گسترده ای در زندگی مردم اثر گذار است بنابراین باید برنامه های قرآنی از جمله نمایشگاه به سمت فضاهای مجازی کشیده شود.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه خبرنگاران عرصه فرهنگ و هنر نیز در آگاه سازی جامعه از برگزاری برنامه های دینی و اطلاع رسانی نقش مهمی دارند، افزود: به هر میزان که قرآن در زندگی زنان، مردان، کودکان، نوجوانان و کهنسالان ورود یابد، اثر مطلوب آن در جامعه مشاهده می شود.

باقری تصریح کرد: برگزاری برنامه های دینی و قرآنی در حد تئوری نباشد بلکه به صورت عملیاتی با زبان هنر به جامعه عرضه شود تا مخاطبان را به سمت خود جذب کند.

وی اضافه کرد: برنامه های قرآنی باید در تمام زمینه های زندگی از جمله، گفتمان، معماری، زبان هنر، اقتصاد، فرهنگ، سیاست و ... دیده شود چرا که برگزاری برنامه های تخصصی نظیر نمایشگاه زمینه ورود این برنامه های دینی به بطن زندگی مردم را فراهم می آورد.

یادزهمین نمایشگاه قرآن کریم بجنورد از ششم تا دوازدهم خرداد ماه از ساعت ١٧ تا ٢٣ در محل نگارخانه بجنورد برای بازدید عمومی دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار