در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت تكريم روز پاسدار و جانباز مطرح شد؛
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی پاسداری از انقلاب را اراده انقلابی کشور دانست.
کد خبر: ۵۹۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 20 April 2018

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی پاسداری از انقلاب را اراده انقلابی کشور دانست.

در ادامه متن این بیانیه را با یکدیگر می خوانیم :

بسم الله الرحمن الرحیم

اعیاد خجسته شعبان المعظم نویدبخش طلیعه انوار مقدس و ذوات منتجبین عالم است که افتخاری است برای طلایه داران صیانت از حریت و شرف این مرز و بوم؛ پاسداران دلاور و جانبازان سرافراز و جان بر کف ایران اسلامی که صبر در برابرشان سر به زیر فکنده و استقامت وامدار نگاه باصلابتشان گردیده است.

پاسداران سرو قامت، این فرزندان صالح و پرافتخار حضرت روح الله (قدس سره الشریف) با تأسی به مولی و مقتدایشان؛ اباعبدا.... الحسین (ع) حریت، شجاعت و آزادمردی را پیشه خویش ساخته و با تمام توان در پاسداری از حریم انسانیت و شرافت مرزی قائل نشده و در اقصی نقاط عالم در خاموش کردن شراره های شیطانی ظلم و تعدی، گوش بفرمان ولی، جان نثاری می کنند.

امروزه نیز همچون گذشته سپاه عزتمند و قدرتمند پاسداران انقلاب اسلامی این بازوان توانمند نظام، انقلاب و رهبری مدل العمالی با هوشیاری تمام با رصد تحولات منطقه ای و جهانی و حضور مقتدرانه خود در میدان، قدرتهای غربی صهیونیستی و حاکمان خودفروخته عربی را به چالش کشیده و اقدامات کور و نخ نمای اخیر سران استکبار در دمشق و حمص نشان از استیصال این جبهه شوم دارد.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبانیه، زادروز سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا.. الحسین (ع)، میلاد با سعادت امام زین العابدین (ع) و ولادت علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) به پاسداران و جانبازان قهرمان، از درگاه احدیت عزت روزافزون و سلامت و سعادت برای این عزیزان مسئلت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار