مدیر کل زندانهای خراسان شمالی :
در جریان این بازدید که مدیر کل زندانهای استان را معاون اداری و مالی زندانهای استان همراهی می نمود اندرزگاه سلامت بدو ورود مورد بازدید قرار گرفت و ضمن مواجهه حضوری مشکلات مددجویان این مرکز از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۵۹۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹ 29 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای خراسان شمالی ، پژمان پروین در این بازدید خطاب به مراقبین ونیروهای یگان حفاظت در حال انجام وظیفه برحفظ كرامت انساني مددجويان، كنترل تردد ها، تهديدشناسي، تبديل تهديدها به فرصت‌ها، تيزبيني در شناسايي راه‌هاي ورود موارد ممنوعه و رعايت كامل نظم و انضباط توصيه كرد.
مدیر کل زندانهای خراسان شمالی در جمع مددجویان مرکز سلامت زندان مرکزی بجنورد نیز با استماع مشکلات مطروحه از سوی مددجویان بر مشارکت حداکثری مددجویان در برنامه های اصلاحی اعم از فرهنگی،اشتغال و روانشناختی تأکید نمود و اعلام داشت: حمایت های در حال انجام از مددجویان و خانواده های آنان به منظور کاهش آسیب انجام می پذیرد و بر رعایت نظم و انضباط و اجرای دقیق مقررات تبین شده در این حوزه تأکید نمود.
پژمان پروین در تبیین موقعیت زندان،حضور به موقع و مستمر مسؤلین و کارشناسان را در جمع مددجویان لازم و ضروری دانست و از اجرای برنامه تخلیه روانی اندرزگاهها، بعنوان یک برنامه مهم و هدفمند در زندانهای استان خراسان شمالی نام برد.
مدیر کل زندانهای خراسان شمالی در این بازدید که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید وضعیت موجود را در زندان بجنورد مطلوب ارزیابی نمود و از مسؤلین این زندان خواست تا زمان بیشتری را در جمع مددجویان و پیگیری مشکلات آنان اختصاص دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار