مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بر تداوم فعالیت های آموزشی به منظور ارتقاء حوزه رسانه در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۷۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 06 November 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ؛ حسین فرخنده در نشست هم اندیشی اقتصاد مطبوعات و رسانه های استان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های خانه مطبوعات در حوزه آموزش وارتقاء جایگاه رسانه های استان افزود: فعالیت های قابل توجه و مطلوبی در حوزه رسانه رخ داده است که این امر می بایست در طول سال تداوم یابد.

وی، با اشاره به اینکه به لحاظ کمی در حوزه رسانه رتبه آخر را در کشور داریم، اظهار کرد: اما به لحاظ کیفی رسانه های استان رشد قابل توجهی داشته اند که این امرنشان دهنده تلاش اصحاب رسانه استان است.

فرخنده، آموزش را یکی از رکن های اصلی در حوزه تقویت رسانه های استان ذکر کرد و گفت: هر چقدر بتوانیم نشریات و رسانه های استان را تقویت کنیم نتایح بهتری هم خواهیم گرفت.

دکتر سامانیان از اساتید دانشگاه هم در این نشست، به ارائه راهکارهایی برای تقویت و توسعه رسانه های استان و توجه هر چه بیشتر مردم و علاقمندان به این حوزه پرداخت.

وی، مخاطب محوری، خلاقیت و نوآوری، مشتری مداری، باسازی مرزها، اجرای استراتژی و نوآوری در ارزش را از ویژگی های اصلی تقویت رسانه ها برشمرد.

سامانیان، مشاوران علمی و تحلیل گران سیستم را بهترین تاثیر گذاران در موفقیت رسانه نام برد.

در ادامه این نشست مدیران نشریات محلی استان به ارائه نظرات، پیشنهادات و مطالبات خود به منظور ارتقاء هر چه بیشتر جایگاه رسانه های استان پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار