حبیب یزدان پناه :
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی این استان در مشهد مقدس از علاقه مندان جهت همکاری در اجرای این برنامه دعوت کرد.
کد خبر: ۷۳۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ 30 April 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه اظهار داشت: هفته فرهنگی با رویکرد معرفی ظرفیت و توانمندی های استان با همکاری شهرداری مشهد همزمان با عید سعید فطر برگزار می شود.

یزدان پناه تصریح کرد: طی این هفته، غرفه های معرفی و فروش صنایع دستی، سیاه چادر عشایری و ارائه غذاهای سنتی و محلی استان در محل کوهسنگی مشهد برپا خواهد شد.

وی افزود: همچنین حوزه های مختلف بخش گردشگری از جمله آژانس ها و بومگردی های استان با حضور در این برنامه فرهنگی، ضمن معرفی پتانسیل و ظرفیت های گردشگری استان، نسبت به ثبت نام تورهای یک و دو روزه به مقصد جاذبه های خراسان شمالی اقدام خواهند کرد.

وی اظهار داشت: معرفی و تجلیل یکی از چهره های اهل خراسان شمالی که ساکن مشهد هستند نیز به صورت هرشب در این هفته فرهنگی انجام می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با اشاره به حضور این استان در نمایشگاه های مختلف و برگزاری شب های فرهنگی با استقبال بینظیر در تهران طی سال گذشته، عنوان کرد: امسال نیز قصد داریم با برگزاری رویدادهای مختلف، بیش از پیش در جهت معرفی استان قدم برداریم.

یزدان پناه با بیان اینکه باید از این فرصت ها به منظور پویایی صنعت گردشگری و جذب و ماندگاری مسافران بهره مند شد، گفت: خراسان شمالی به لحاظ موقعیت جغرافیایی و داشتن عناصر مهم جذب گردشگر از جمله چشم انداز و مناظر طبیعی، آثار باستانی، تنوع اقلیمی، آداب و رسوم، سنن اجتماعی و تنوع اقوام، زمینه های مناسبی برای توسعه فعالیت های گردشگری دارد.

گفتنی است؛ از صاحبان ایده و اجرا برای برگزاری هرچه مطلوب تر شب های فرهنگی خراسان شمالی در مشهد مقدس دعوت می شود، نظرات و پیشنهادات خود را به واحد روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ارائه و یا با تلفن 32287351 تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار