عملیات راهداری در بخش خسارت دیده محور چمن بید به جنگل گلستان آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی از آغاز عملیات راهداری خراسان‌شمالی در بخش خسارت دیده محور چمن بید به جنگل گلستان طی سیلاب اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷ 10 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در جلسه اضطراری مشترک کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل‌ونقل و سوانح رانندگی استان و ستاد هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران، از آغاز عملیات راهداری استان در بخش خسارت دیده محور چمن بید به جنگل گلستان طی سیلاب اخیر خبر داد.

وی گفت: در پی وقوع سیلاب در استان‌های گلستان و غرب خراسان‌شمالی، جاده پرتردد بجنورد به گرگان (جنگل گلستان) تخریب و مسدود است و محور جاجرم و محور سه راهی چمن‌بید به گرمه و میامی به عنوان محور‌های جایگزین درنظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی با بیان این که با وقوع سیلاب در استان گلستان و غرب استان خراسان شمالی به راه‌ها و ابنیه فنی راه‌ها خساراتی وارد شد، افزود: در زمان وقوع سیلاب به‌دلیل تأمین ایمنی تردد و حجم بالای روان آب‌ها، برخی محور‌های اصلی مسدود اعلام شد که پس از فروکش کردن حجم سیل، بازگشایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار