مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی خبر داد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از برنامه اجرای طرح تولید کاغذ از کربنات کلسیم در شهرک صنعتی مانه و سملقان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 31 January 2017

سیاووش وحدت امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد با اشاره به اینکه مانه و سملقان از مناطقی بوده که دارای ذخائر خوب کربنات کلسیم است بیان داشت: در این راستا طرح تولید کاغذ از کربنات کلسیم و از یک نوع سنگ در برنامه کاری سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی آشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان قرار دارد.

وی بیان داشت: اساسا طرح تولیدی کاغذ از کربنات کلسیم در شهرک مانه و سملقان جزو طرح‌های خوبی است که می‌تواند به اشتغال هم کمک کند.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: ازاین‌رو این شرکت حمایت‌های لازم را برای اجرای این طرح به عمل خواهد آورد.

وی در بخش دیگری عارضه‌یابی از واحدهای صنعتی را از رویکردهای این شرکت برشمرد و گفت: در این زمینه مشکلات احصا و طبقه‌بندی می‌شود.

وحدت گفت: افزون بر این استفاده از ظرفیت‌های صندوق ضمانت برای واحدهای صنعتی استان مستقر در شهرک را داشته که در این زمینه فعالیت‌ها و اقدامات خوبی انجام‌ شده است.

وی همچنین تشکیل بورس کالا با پیگیری‌های مسوولان را برشمرد و گفت: به‌طور حتم راه‌اندازی بورس کالا، اقدام خوبی بری تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنعتی کشور است.

وی با یادآوری اینکه 14 شهرک و ناحیه صنعتی در استان داریم بیان داشت: همه این مناطق برای ورود سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی آماده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: همچنین سعی می‌کنیم زمین واگذارشده برای اجرای طرح واحدهای صنعتی هرچند به‌واسطه مشکلات در مسیر اجرای طرح، اما آن را باز پس نگیریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار