رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی با بیان اینکه رأی‌گیری در شعب استان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، گفت: تاکنون ۹۹ درصد از رأی گیری‌ها آنلاین و بر خط بوده و خوشبختانه ارتباط خوبی با صندوق‌های رای گیری برقرار است.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵ 28 June 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حسن ناهیدی اظهار کرد: بیش از ۴۹ درصد شرکت کنندگان در انتخابات جاری را بانوان تشکیل می‌دهند که میزان مناسبی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود ۵۱ درصد از رای دهندگان را آقایان تشکیل می‌دهند، افزود: از هم اکنون شاهد افزایش مشارکت مردم و حضور پای صندوق‌های رای هستیم.

ناهیدی اظهار کرد: بیشترین سنین شرکت کننده در انتخابات تاکنون افراد ۳۵ تا ۴۵ سال بوده‌اند و افراد ۴۶ تا ۵۵ سال نیز در رتبه بعدی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه افراد بالای ۹۵ سال و همچنین ۸۵ تا ۹۵ سال نیز مشارکت قابل توجهی در انتخابات داشته‌اند، ادامه داد: پیش بینی ما این است که در ساعات آینده افزایش چشمگیری در تعداد شرکت کنندگان در انتخابات خواهیم داشت.

ناهیدی مشارکت در انتخابات را سبب افزایش اقتدار ملی دانست و تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم استوار است و آن‌ها هستند که طی بیش از ۴۵ سال گذشته مسیر انقلاب را مشخص کرده‌اند.

به گفته وی، رأی گیری در شعب استان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات استان همچنین گفت: تاکنون ۹۹ درصد از رأی گیری‌ها آنلاین و بر خط بوده و خوشبختانه ارتباط خوبی با صندوق‌های رای گیری برقرار است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار