۱۵ روز به برگزاری چهاردهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده و تحرکات سیاسی برای ایجاد جنب و جوش و شور و شوق انتخاباتی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دور از انتخابات در خراسان شمالی آغاز شده است.
کد خبر: ۱۱۷۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱ 13 June 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، احزاب و جناح‌های خراسان شمالی وارد میدان شده و در حال برگزاری نشست‌های مختلف برای برنامه ریزی به منظور انجام برنامه‌های مختلف همچون سخنرانی برای معرفی نامزد مورد نظر خود هستند.

همچنین علاوه بر احزاب، گروه و اقشار مختلف جامعه همچون جامعه اهل سنت نیز وارد عمل شده و ائمه جمعه و بزرگان اهل سنت استان در حال دعوت تمام مردم به حضور در انتخابات هستند.

آن‌ها با تببین تاثیر حضور مردم در انتخابات در سطح ملی و بین الملل مردم را به داشتن وحدت و همدلی و مشارکت حداکثری مردم و همچنین انتخاب نامزد اصلح دعوت می‌کنند؛ و در این میان انتخاب روسای ستاد‌های نامزد‌های انتخاباتی و فعالیت آن‌ها در استان تاثیر بیشتری را در ایجاد جنب و جوش انتخاباتی دارد که تاکنون روسای ستاد‌های انتخاباتی برخی از نامزد‌ها تا شب گذشته در خراسان شمالی انتخاب شده اند.

در این میان جواد شاهین فر به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در خراسان شمالی منصوب شده است. وی ریاست دانشگاه علوم پزشکی را برعهده دارد.

علیرضا هادی فر، رضا وحدانی و محمد خرمی به عنوان روسای شورای مرکزی ستاد انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف انتخاب شده اند.

روح الله قدرتی زوارم و نورمحمد روحانی رئیس این ستاد در امور شهرستان‌ها و علی اصغر برومند به عنوان دبیر ستاد مرکزی و آمنه شیردل به عنوان رئیس ستاد بانوان استان این نامزد انتخاباتی منصوب شده اند.

محمدحسین علی نیا نیز شب گذشته به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در خراسان شمالی منصوب شده است. او در گذشته معاونت امور عمرانی استانداری را برعهده داشت.

علاوه بر آن براتعلی حاتمی نیز به عنوان قائم مقام رئیس ستاد انتخاباتی این نامزد انتخاب شده است.

ستاد علیرضا زاکانی نیز کم کم در حال انجام فعالیت در استان است که سید محسن موسوی را به عنوان رئیس ستاد خود در استان انتخاب کرده است.

اما در این میان هنوز خبری از فعالیت ستاد‌های دکتر قاضی زاده هاشمی و پورمحمدی در استان نیست.

در این میان بر اساس گفته حسن ناهیدی رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی از آنجا که تایید صلاحیت‌ها اخیرا انجام شده است، هرقدر به روز‌های پایانی انتخابات نزدیک می‌شویم، چهره شهر، شکل انتخاباتی بیشتری به خود خواهد گرفت و شور انتخاباتی بیشتری را شاهد خواهیم بود. انتخابات ریاست جمهوری برای همه مردم مهم است و تمام بستر‌ها در استان با هدف آشنایی بیشتر مردم از نامزد‌ها فراهم است.

از آنجا که در خراسان شمالی روحیه پهلوانی و تدیین وجود دارد، رفتار‌هایی مانند بداخلاقی در برگزاری انتخابات دیده نمی‌شود و همیشه مردم این استان در برگزاری انتخابات حماسه خلق کرده و مشارکت‌های بالایی داشته‌اند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار