شهردار بجنورد از معرفی پنج محل برای عرضه دام در روز عید قربان در مرکز استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴ 15 June 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سید محمدعلی کشمیری، اظهار کرد: میدان دام کشتارگاه قدیم، کشتارگاه صنعتی، میدان رسالت، ضلع جنوب پایانه مسافربری و چهارراه امام علی (ع) نقاطی هستند که برای عرضه دام زنده تعیین شده‌اند و همکاران شهرداری در اجراییات و حتی پلیس ساختمان نسبت به نظارت و ممانعت از خرید و فروش دام در خارج نقاط تعیین‌شده اقدام می‌کنند.

وی بیان کرد: خرید و فروش پوست در میدان کارگر و چهارراه خوشی انجام می‌شود و با هدف مدیریت جلوگیری از نشر آلودگی، افراد موظفند حتماً پوست خریده‌شده را در وانت بار قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نهایت همکاری را برای حفظ بهداشت محیط داشته باشند، ادامه داد: تمام همکاران سازمان پسماند نسبت به شست و شوی معابر با اولویت محله‌های سنی‌نشین را که بیشترین آمار قربانی دام در عید قربان دارند، انجام خواهند داد.

کشمیری به جانمایی مخازن زباله در محلاتی که بیشترین آمار ذبح در سال گذشته را داشتند از جمله فرودگاه، جوادیه، نیروگاه، خیابان نشاط اشاره کرد و گفت: مخازن با هدف انتقال آسان امحا و احشای دام جانمایی می‌شود و همکاران سازمان پسماند به تخلیه، شست و شو و نظافت، ضدعفونی و آهک‌پاشی محوطه اطراف محل ذبح دام با هدف جلوگیری از نشر آلودگی محیطی اقدام می‌کنند.

وی اظهار کرد: با هدف تایید سلامت دام، کارشناس دامپزشکی در کشتارگاه صنعتی حضور دارد و فعالیت کشتارگاه صنعتی تا زمان مراجعه مردم ادامه خواهد داشت. مردم برای حفظ بهداشت محیط و نظافت شهر با شهرداری همکاری کنند تا مراسم عید قربان برای همه یک خاطره خوش باشد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار