نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مردم نسبت به حضور در انتخابات و اعلام نظرشان حساس باشند و با مشارکت خود سرنوشت کشور را تعیین کنند.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶ 28 June 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام رضا نوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه آمار و مشارکت مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری تاکنون مناسب بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در روز جمعه و استراحت مردم قرار داریم، بسیاری از آن‌ها در تفریح و خارج از منزل حضور دارند بنابراین از آن‌ها درخواست می‌کنیم که زمان شرکت در انتخاب را در نظر بگیرند تا این فرصت از دست نرود.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات در واقع مشارکت در تعیین سرنوشت کل جامعه محسوب می‌شود، افزود: مردم نسبت به حضور در انتخابات و اعلام نظرشان حساس باشند و با مشارکت خود سرنوشت کشور را تعیین کنند.

امام جمعه بجنورد گفت: در انقلاب اسلامی همه امور به مردم برمی‌گردد و مردم با انتخاب اعضای مجلس خبرگان رهبری، رئیس جمهور و نمایندگان مجلس، سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند.

وی افزود: دشمنان به دنبال مشارکت پایین هستند تا به کشور زخم زبان بزنند بنابراین دشمن را شاد نکنیم و سبب تقویت نظام جمهوری اسلامی شویم.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار