استاندار تاکید کرد:
استاندار خراسان شمالی در دیدار اعضای شورای مشورتی ایثارگران استان تاکید کرد: برای حل مشکلات مرتبط با اشتغال فرزندان ایثارگران نباید تنها به تبصره های قانون اکتفا کرد، بلکه با کارآفرینی در بخش خصوصی باید پیگیر این امور شد.
کد خبر: ۵۹۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 28 April 2018
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در این نشست اظهار داشت: ضمن تاکید بر اجرای قانون در بحث استخدامی فرزندان ایثارگران باید بحث کارآفرینی آنان نیز مورد توجه باشد.
وی افزود: تسهیلات ارزان قیمت فراوانی در بحث اشتغال در استان وجود دارد که باید تمامی آحاد جامعه به ویژه فرزندان جامعه ایثارگران برای دریافت این تسهیلات تشویق شوند و با ایجاد شرکت های تعاونی، کارآفرینی داشته باشند.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی ادامه داد: با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های موجود، فرصت های شغلی خوبی در استان وجود دارد که به عنوان مثال افراد با تشکیل یک شرکت تعاونی می توانند بسته بندی محصولات، صنایع تبدیلی کشاورزی و ... را دنبال کنند و از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، بنیاد شهید و مشاور امور ایثارگری خود می خواهم با برگزاری نشستی، راهکارهای تشویق فرزندان ایثارگر برای دریافت تسهیلات اشتغال را ارائه دهند.
صالحی تصریح کرد: سرکشی و دیدار با خانواده شهدا را از وظایف خود می دانم و در این دیدارها شنوای مشکلات و دغدغه های آنان هستم و از اعضای شورای مشورتی ایثارگران هم می خواهم مسائل را احصاء و برطرف کنند و اگر موانع قانونی یا اختلاف نظر قانونی میان دو دستگاه اجرایی وجود دارد، در گام نخست در استان بررسی و حل شود و در صورت حل نشدن طی نامه ای با پیوست های لازم به معاونت حقوقی ریاست جمهوری ارسال شود.
وی هم چنین تاکید کرد: برای حل مشکلات جامعه ایثارگری باید وضع موجود، مشخص و وضع مطلوب ترسیم شود و در ادامه راه متناسب با امکانات موجود روند سرعت اقدامات ما تعریف شود.
 در پایان این نشست احکام اعضای شواری مشورتی ایثارگران توسط استاندار به آنان اعطاء شد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار