فرماندار اسفراین گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی حداقل 30 درصد پست‌های مدیریتی باید از جوانان و بانوان استفاده گردد.
کد خبر: ۵۹۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 02 May 2018

اولین  جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اسفراین به ریاست فرماندار شهرستان، جمعی از مدیران و جوانان اسفراین در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

جواد نوروزی فرماندار اسفراین با تبریک میلاد پر خیروبرکت حضرت ولی عصر (عج) و هفته بزرگداشت جوان  گفت: طبق مصوبه دولت همه دستگاه‌ها موظف‌اند در حوزه جوانان تلاش کنند و تمام امکانات و تجهیزات خود را برای جوانان به‌کارگیرند.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به استفاده از نیروهای جوان در پست‌های مدیریتی شده است و با توجه به اینکه در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز مصوبه‌ای جهت استفاده از جوانان و بانوان حداقل ۳۰ درصد پست‌های مدیریتی تأییدشده است بر همین اساس در شهرستان نیز تلاش بر این مبنا بوده است که از ظرفیت مدیریتی جوانان استفاده شود چراکه جوان هم آرمان‌گرا و هم ریسک‌پذیر آنان بیشتر است  و هم فعال و خستگی‌ناپذیرند.

فرماندار اسفراین در بخش دیگری از سخنان خود به اهتمام دولت در حل مشکل اشتغال جوانان اشاره داشت و افزود: در سال گذشته دولت گام‌های خوبی در حوزه اشتغال جوانان  برداشت و امید داریم امسال نیز این موفقیت افزایش چشم‌گیری داشته باشد.

نوروزی در پایان گفت: افزایش مشارکت اجتماعی جوانان و استفاده از کارآمدی بانوان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید در سال جاری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار