رئیس ‌علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت:بیمارستان ‌امام رضا (ع) بجنورد با پیگیری‌ های انجام‌شده در سفر رئیس‌جمهور اعتبارات خوبی گرفته است که امیدواریم این بیمارستان تا سال آینده افتتاح شود.
کد خبر: ۷۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 09 August 2015

به گزارش تابناک خراسان شمالی،ابراهیم گلمکانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران،اظهار داشت:ساخت این بیمارستان از سال 89 آغاز شده و تاکنون طی دو فاز،54 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد:در صورتی‌ که اعتبارات مصوب شده به‌ موقع تخصیص یابد بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد در شهریورماه سال 95 به بهره‌ برداری می‌رسد.

گلمکانی در پاسخ به این سؤال که آیا بخش جراحی قلب باز در این استان راه‌اندازی خواهد شد افزود:برای توسعه بخش‌های بیمارستانی استان به نیاز کشور و وجود امکانات لازم توجه می‌کنیم و راه‌اندازی بخش جراحی قلب باز نیاز به امکانات و وجود زمینه‌های لازم دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خاطرنشان کرد:این استان با بیش از 800 هزار نفر جمعیت تنها 800 تخت بیمارستانی دارد که نشان می‌دهد تقریباً برای هر یک هزار نفر یک‌ تخت در استان وجود دارد.

وی بابیان اینکه متوسط کشور برای هر یک هزار نفر 1.4 تخت است،افزود:در صورتی‌ که بخواهیم بخش جراحی قلب را در این استان راه‌اندازی کنیم یا باید بر تعداد تخت‌ها بیفزاییم یا کاربری تخت‌های موجود را تغییر دهیم که سبب می‌شود تعداد تخت‌های بیمارستانی کم شده و ملزم به ارسال بیماران به شهرهای اطراف باشیم،به همین سبب قصد داریم در بیمارستان امام رضا (ع) که در تخته ارکان در حال ساخت است دپارتمان قلب راه‌اندازی کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کبرااحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
خواهش میکنم بگید کی نیرو کمک بهیار میگیرید
کبرااحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
خواهش میکنم بگید کی نیرو کمک بهیار میگیرید
باقری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
خواهش می کنم بگید کی کمک بهیار ویا نیروی خدماتی می گیرید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار