معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ شمالی از پرداخت بیش از 21 میلیارد ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد استان خبر داد
کد خبر: ۱۰۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 08 October 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی، منصور احمدیبا اشاره به اینکه این نهاد طی امسال 21 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت کرده است.

وی افزود: هدف از تأسیس کمیته امداد کمک به اقشار نیازمند جامعه می باشد و  کمیته امداد به منظور کمک به اشتغال و خوداتکایی خانواده ها نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، خوداشتغالی و خودکفایی در همه زمینه ها اقدام می کند .

احمدی ادامه داد: در همین راستا از ابتدای سال تاکنون بیش از یک هزار و921 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شد .

وی با بیان اینکه این تسهیلات در سرفصل های تسهیلات کارگشایی،اشتغال،کارانگیزی پرداخت می شود ، عنوان کرد: وام‌های قرض الحسنه برای رفع احتیاجات ضروری اشخاص از قبیل هزینه های درمان ، ازدواج ، تعمیر و تأمین مسکن، بدهکاری های مالی و کمک هزینه های تحصیل به واجدین شرایط نیز پرداخت می شود.

احمدی افزود: سیاست کلی کمیته امداد توانمندسازی خانواده های تحت حمایت می باشد و در راستای رسیدن به این هدف به همه خانواده های مددجوی واجد شرایط با توجه به توانایی و ظرفیت منطقه تسهیلات خودکفایی و قرض الحسنه اعطاء خواهد شد.

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی گفت:هم اکنون یک هزار و600 مددجو پشت نوبت دریافت این تسهیلات قرار دارند و امید است با همکاری خیرین ومردم استان بزودی این وام ها با سرعت بیشتری پرداخت شود.

منبع:خبر خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار