امام‌جمعه موقت بجنورد:
امام‌جمعه موقت بجنورد گفت: اخلاص عمل شهیدان رجایی و باهنر باید سرلوحه کار مسؤولان قرار بگیرد.
کد خبر: ۲۸۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 26 August 2016

حجت‌الاسلام ابوالفضلی در آیین خطبه‌های نماز جمعه مرکز خراسان شمالی در مصلای امام خمینی(ره) با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: بی‌تردید اخلاص در عمل و همچنین روحیه خدمت‌گزاری، از خصوصیات و ویژگی‌های برجسته شهیدان رجایی و باهنر بوده است.

وی با اشاره به مسؤولیت سنگین مدیران در نظام اسلامی برای خدمت‌رسانی به مردم بیان داشت: اساسا  مسوولان در جامعه می‌بایست به‌گونه‌ای رفتار کنند که خود الگویی برای مردم باشند و در راستای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها بکوشند.

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با یادآوری اینکه  شهید رجایی و باهنر الگوی تمام‌عیار برای دولت‌مردان هستند اظهار کرد: لازم است تا شاخص‌های اخلاقی و رفتاری این دو شهید بزرگوار همواره موردتوجه مدیران دولت باشد.

وی بیان داشت: به‌طور حتم شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای خدمت صادقانه کارگزاران نظام نسبت به مردم و جامعه هستند.

عضو ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر خراسان شمالی تاکید کرد: اساسا ایمان و اخلاص از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بوده است که در حقیقت برای ما یک درس است.

به گفته وی، شهیدان رجایی و باهنر همواره دل‌بسته به‌نظام، انقلاب اسلامی و ولایت بودند.

وی بیان داشت: به همین خاطر دشمن به دلیل دلبستگی شهیدان رجایی و باهنر به‌نظام اسلامی، امام و انقلاب آن‌ها را به شهادت رساند.

امام جمعه موقت همچنین شهادت رساندن رجایی و باهنر در هشتم شهریور سال 1360 را تنها گوشه‌ای از اقدامات ضد انسانی و نیز برگ ننگین از کارنامه دشمنی مخالفان اسلام عنوان کرد.

وی با گرامیداشت هفته دولت خاطرنشان کرد: بی‌تردید هفته دولت فرصت مناسبی برای ارج‌ نهادن به مقام شهیدان رجایی و باهنر و خدمات دولت در بخش‌های مختلف است.

ابوالفضلی گفت: اخلاص عمل شهیدان رجایی و باهنر همواره سرلوحه کار مسؤولان قرار بگیرد.

استاندار خراسان شمالی هم طی سخنانی در نماز جمعه اقدامات دولت در استان در عرصه‌های گوناگون را برشمرد و گفت: اجرای طرح‌های مختلف در استان طی سه سال گذشته باعث ارتقای شاخص‌های استان شده است.

محمدرضا صالحی بیان داشت: توسعه گازرسانی به روستاهای استان گوشه‌ای از خدمات دولت بوده که تا سال آینده همه روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی همچنین رشد تولید محصولات کشاورزی در سال‌های اخیر را از اقدامات و حمایت‌های دولت برای توسعه این بخش عنوان کرد.

صالحی با یادآوری اینکه دولت در عرصه‌های خارجی توفیقات زیادی داشته است گفت: شکستن تحریم‌ها و زدودن واژه ایران هراسی از مهم‌ترین این اقدامات بوده است که باید قدر دانسته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار