عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری هم زمان از ۹۵ طرح عمرانی و تولیدی این شهرستان که روز جمعه برگزار شد، با بیان این که کشور از رکود خارج شده است، اشتغالزایی و حل مشکل بیکاری را مشکلی دانست که از عهده دولت به تنهایی خارج است.
کد خبر: ۳۷۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 04 February 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری خراسان شمالی، هادی قوامی با بیان این که با وجود همه فشارهای خارجی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون آهنگ سازندگی و توسعه کشور هیچ گاه متوقف نشده است، گفت: در دولت یازدهم با وجود تشدید تحریم ها و برنامه قبلی دشمنان برای محدود کردن فروش نفت ایران به 350 هزار بشکه در سال 95 آن هم فقط در قبال خرید غذا و دارو، شاهد بودیم که با تدبیر دولت و حمایت رهبری معظم انقلاب و کمک های مجلس، برجام به ثمر رسید.
وی افزود: این امر نشان داد که با تدبیر درست می توان بر توطئه های دشمن فائق آمد و راه را برای توسعه و سازندگی هموار کرد. وی ادامه داد: اگرچه در حال حاضر صادرات نفت ایران به بیش از 2 میلیون و 400 هزار بشکه رسیده است، ولی باید تلاش کنیم که در سال های آینده این نعمت را به ارزش افزوده بیشتری تبدیل کنیم و با استفاده بهینه از زیرساخت های موجود در حوزه تولید، ثروت آفرینی داشته باشیم.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر این که دولت به تنهایی نمی تواند مشکل بیکاری را حل کند، ابراز امیدواری کرد که با همیاری همگانی مردم و متولیان، سرمایه گذاری ها در مسیر اشتغالزایی رونق بیشتری بیاید.
قوامی با افزودن این که اقتصاد کشور از رکود خارج شده و به دوران رشد اقتصادی رسیده است، گفت: امیدوار هستیم که با همکاری دولت و مجلس بر اساس برنامه ششم توسعه، از فرصت تأمین حداکثری زیرساخت ها برای تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی در سال های آتی به بهترین شکل استفاده شود./
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار