دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی خبر داد:
دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی از تقدیر 15نفر از شاخص ترین و برترین آمران امر به معروف و ناهی از منکر در روز دوشنبه هفته جاری در مسجد انقلاب بجنورد خبرداد.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 18 October 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی، به نقل از اترک نیوز، سردار سیدحسن مرتضوی، دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی، در نشست خبری باخبرنگاران با اعلام این خبر ارتباط مستمر، هوشمند و قانون مندانه با اجتماع و برنامه ریزی در موضوع های مختلف امر به معروف و نهی از منکر را از برنامه های ستاد احیای استان در هفته امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد.

وی فعالیت های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در 6 ماهه اول سال جاری را ارزیابی عملکرد شهرستان ها در امر به معروف و نهی از منکر، توسعه و شناسایی افراد علاقه مند به همکاری با ستاد، ساماندهی ساختار ستاد امر به معروف و نهی از منکر و توسعه تجربه های موفق و اجرای موفق طرح طلائیه داران معروف عنوان کرد.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان، استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد به ویژه بسیجیان  را از مردمی ترین نهاد تاثیرگذار در فریضه امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد.
وی یکی از موضوعات مهم این ستاد را  در حوزه عفاف و حجاب دانست و گفت: دراین مهم  76 دستگاه اجرایی تاکنون مورد بازدید ونظارت قرار گرفتند.

سردار مرتضوی همچنین آموزش و ساماندهی 2 هزار نفر برای امر تذکر لسانی و تشکیل 130 تیم میدانی برای گسترش معروف ها و نهی از منکرها در استان را از دیگر اقدامات موثر این ستاد برشمرد.

وی با بیان این که  امر به معروف و نهی از منکر در چهار مرحله قلبی، زبانی، نوشتاری و عملی در قانون تقسیم شده افزود:  سه مرحله نخست آن وظیفه آحاد مردم و دولت است و در مرتبه عملی نیز بر عهده دولت گذاشته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار