برای شرکت در آیین‌های عزاداری سالگرد رحلت امام خمینی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شیروان گفت: 600 نفر زائر از این شهرستان برای شرکت در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به حرم مطهر اعزام شدند.
کد خبر: ۲۳۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 02 June 2016

سرهنگ علی‌اصغر امیری صبح امروز در حاشیه مراسم اعزام کاروان‌های زیارتی حرم امام (ره) به خبرنگاران در شیروان اظهار کرد: زائران این شهرستان توسط 13 دستگاه اتوبوس به حرم مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: 600 زائر اعزامی از شیروان به حرم مطهر امام راحل شامل زائران خواهر و برادر شهرستان هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شیروان تصریح کرد: در طول این مسیر برنامه‌های مختلف فرهنگی برای زائران اجرا می‌شود.

وی افزود: نماز جماعت، دعا و مداحی در طول این سفر برای زائران پیش‌بینی‌شده است.
امیری، زیارت قم و حرم بنیان‌گذار جمهوری اسلامی را از برنامه‌های این اعزام عنوان کرد.
به گفته وی برای هر دستگاه اتوبوس اعزامی از شیروان یک سرپرست انتخاب‌شده که این افراد پیشکسوتان دوران دفاع مقدس هستند و نیز سابقه انجام کارهای فرهنگی را دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شیروان بابیان اینکه هدف زائران از اعزام و حضور در این مراسم فرهنگی و معنوی، تجدید بیعت با امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با ولی امرمسلمین مقام معظم رهبری است تصریح کرد: زائران ضمن شرکت در این مراسم از  بیانات رهبری بهره می‌برند.

علاوه بر اعزام زائران به تهران برای شرکت در سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، مراسم ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در سراسر استان نیز برگزار می‌شود.

زائرانی که امسال از خراسان شمالی برای شرکت در سالگرد ارتحال امام امت اعزام می‌شوند، چهار هزار و 500 نفر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار