معاون بودجه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت:با اعتبار جاری فعلی میزان کسری بودجه جاری استان برای سالجاری برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت حدود 170 میلیارد و 134 میلیون ریال است.
کد خبر: ۵۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 28 June 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،علی اکبر شمسی پور اظهار کرد:میزان کسری بودجه جاری پیش بینی برای استان در سالجاری 10 میلیارد ریال بیشتر از سال گذشته است که از حالا باید برای تامین آن اقدام شود.

وی اضافه کرد:در اواخر سال گذشته با مدیریتی که در امور بودجه جاری در استان صورت گرفت و کمک معاونت نظارت راهبردی رییس جمهوری کسری بودجه جاری برای پرداخت حقوق کارکنان جبران شد.

وی میزان بودجه هزینه ای خراسان شمالی را برای سال جاری حدود یک هزار و 134 میلیارد و 840 میلیون ریال اعلام کرد که حدود 600 میلیارد ریال از این اعتبار مربوط به حقوق و مزایای کارکنان دولت و مابقی سایر هزینه های دستگاه های دولتی است.


ابلاغ بودجه عمرانی استان سال 94

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت:بودجه یک هزار و 126 میلیارد و150 میلیون ریال عمرانی استانی سال 94 از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به استان ابلاغ و توزیع شهرستانی آن نیز انجام شده است.

شمسی پور افزود: 520 میلیارد ریال اعتبار نیز از محل دو درصد نفت و محرومیت زدایی به خراسان شمالی اختصاص یافته که این اعتبار نیز در چارچوب قانون بودجه برای بخش های پیش بینی هزینه می شود.


اعتبار یک هزار و 300 میلیارد ریال ماده 180 به استان

شمسی پور مجموع اعتبار ماده 180 در اختیار نمایندگان مجلس را برای این استان را در سالجاری حدود 130 میلیارد ریال اعلام کرد.

معاون بودجه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی مجموع بودجه پیش بینی برای این استان را در حوزه عمرانی افزون بر شش هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

در سال گذشته طبق اظهار استاندارخراسان شمالی با احتساب اعتبار سفر رهبری در این استان 10هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

هم اکنون در این استان 867 هرار نفری بیش از یکهزار پروژه عمرانی نیمه کاره وجود دارد که برای تکمیل آن 60 هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار