مدیركل بهزیستی خراسان شمالی گفت: ۱۰۰ درصد اعتبارات تخصیصی بهزیستی خراسان شمالی از محل منابع سفر مقام معظم رهبری به استان جذب شد.
کد خبر: ۱۰۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 04 October 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،رضا اله وردی گفت:با جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات بهزیستی خراسان شمالی از محل سفر مقام معظم رهبری به استان این اداره كل در راستای اجرای پروژه های مهم این سفر گام های خوبی برداشته است.

وی با اشاره به تخصیص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای پروژه های عمرانی بهزیستی استان گفت: در حال حاضر پروژه های عمرانی بهزیستی خراسان شمالی که از محل اعتبارات سفر رهبری در دست اجرا قرار دارند، از پیشرفت فیزیكی ۷۰ درصد برخوردار هستند.

اله وردی اظهار داشت: شیرخوارگاه شهرستان بجنورد، مراكز نگهداری از كودكان بی سرپرست شهرستان های شیروان و اسفراین و مراكز نگهداری از معلولین ذهنی شهرستان فاروج و گرمه از جمله پروژه های سفر رهبری است.

به گفته وی با جذب اعتبارات سفر رهبری تمامی پروژه های مذكور تا پایان امسال به بهره برداری رسیده و مددجویان بهزیستی از خدمات آنها بهره مند می شوند.

مدیركل بهزیستی خراسان شمالی با اشاره به اینكه سازمان بهزیستی فعالیت های خود را در بخش های تخصصی و حمایتی انجام می دهد، افزود: هر یك از حوزه های این سازمان در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به جامعه هدف خود ارائه دهند.

وی گفت: با توجه به افزایش روز افزون آسیب های اجتماعی در جامعه، سازمان بهزیستی فعالیت ها و اقدامات خود را در راستای پیشگیری از آسیب ها و رفع مشكلات مددجویان تحت پوشش خود انجام می دهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار